...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

مشاهده برای عموم آزاد است!!! XD


سلام دوستان!

این وبلاگ مثل یه دفترچه خاطرات درهم می مونه ولی توش علاوه بر اتفاقای جالب و خنده دار(البته اگه بیفته!)هر مطلب،آهنگ،عکس یا کلیپ جالب(اگه گیر بیاد!)و کلا هر چیزی که ازش خیلی خوشم بیاد رو میذارم!

این وبلاگ فقط و فقط همین یه قانونو داره:کپی فقط با ذکر منبع!در این صورت آزاده آزاده!

مقدمتان را از همین حالا گرامی می داریم دوستان،ودم همه تان بسی بس داغ بود...

چه نظر بزارین چه نزارین ممنونیم که بهمون سر زدین!

اگرهم که گذاشتین که دستتون حسابی درد نکنه حتما جبران میکنیم.

امیدواریم که لحظات خوبی رو با ما تجربه کنین!

به سلامتی دوستان...


پی نوشت:وبلاگ مجهز به واژه یاب است!(کافیه کل کلمه رو انتخاب کنین تا معنیشو بهتون بده!)

و شرکت در نظرسنجی یادتون نره!(میتونین چند تا گزینه رو انتخاب کنین!)

.

.

.

شاید برگردم منتظرم بمونین!

XD
نظرات 4 + ارسال نظر
دریا چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 00:49

سلام عزیزم خوشحالم کردید
استفاده کردم
نیست 4 ساله از زبان دور هستم تو مکالمه خیلی مورد ندارم ولی در بعضی گرامر ها میبینی یجاهایی مورد داره. به درخواست استادم فعلا دارم رو گرامر کار میکنم. و قراره که از تدریس به کودکان آموزشگاه یعنی استارتر شروع کنم و به همکاری استادم زبانم رو عین قبل تقویت کنم. ممنونم دوست خوبم.

خواهش میکنم کاری نکردم!

دریا یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 10:38 http://quietseashore.blogsky.com

سلااااااااااام امیدوارم پیروز باشید با این وبلاگ خوشگل
برا چی بروز نیست پس؟

مرسی!
اتفاقا به وبلاگ انگلیسی و وبلاگ دیگه ی شما سر میزنم شمام دیر به دیر به روز میکنین منتظر پستای جدیدتون هستم!
حوصلش نیست دوستام نیستن امتحانام هست و کنکور و نهایی و هزار بدبختی...
احتمالا برای نیمه شعبان پست میزارم البت اگه امتحان شنبه بزاره!

نادم چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 13:53 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

پک زدن به سیگار هیچ معنایی ندارد الّا نوعی لجاجت با خود، و حتی لجاجت در تداوم ِ نوعی عادت.
عجیب ترین خوی ِ آدمی این است که می داند فعلی بد و آسیب رسان است، اما آن را انجام می دهد و به کرات هم. هر آدمی ، دانسته و ندانسته ، به نوعی در لجاجت و تعارض با خود بسر می برد ، و هیچ دیگری ویرانگرتر از خود ِ آدمی نسبت به خودش نیست.

!WHAT؟؟؟؟؟؟

ادل یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 18:58 http://elfstone.mihanblog.com

سلامتی شما..
به سلامتی رفاقتا..
به سلامتی صورتیاش..
سلامتی اهل دلاش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد