...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

بازگشت اژدها!(اسماگ!نه ببخشید منظورم خودم بود! D: )

            I'm back!!!!                        

علاقه مندان به چرت و پرت های من بروند به ادامه مطلب!در خدمتشون هستیم!           

سلام!

خب شروع میکنم با این مطلب که من اتمام حجتمو شکستم!هوراااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


همایش گردهمایی طرفداران تالکین!!!!تهرانیای پررو کوفتتون بشه!(شوخی نمودیم!شایدم ننمودیم!)

چه جالب تو وب ضحی میگم خوش به حالشون،اینجا میگم کوفتشون بشه!!!حالم بده فکر کنم!بذار ببینم تب ندارم!نه این که هر وقت میخوان ببینن یکی خل شده دست میزارن رو پیشونیش!مثال عینیش شان د شیپ امروز!(Shaun the sheep)عینی تر از اون آلیس در سرزمین عجایب!(Alice in Wonderland)کلا دو بار تو فیلم تکرار شد:1-بابای آلیس برا آلیس2-آلیس برا کلاهدوز!(The hatter or The mad hatter!WHATEVER)

کاشکی حداقل خواهرم که تهران بود میگفتم بره ارباب حلقه هارو بگیره!(20% تخفیف داشته می فهمین من چی میگم!!!!!)


این هم برای طرفداران هری پاتر و مخصوصا پروفسور اسنیپ(عقشم!!!!!)

پی نوشت:من وقتی خبرنداشتم قضایای بین اسنیپ و دامبلدور رو سر مرگش،وقتی تو فیلم دیدم اسنیپ دامبی رو کشت:لحظه ی اول فقط تو فاز پوکر فیس(poker face) بعد رفتم تو فاز گریه ولی خو اشکم در نیامد.ولی اشتباه نکنید!

من نمی خواستم برا دامبی گریه کنم!بر عکس من زیادم از دامبی خوشم نمیاد یجورایی بیشتر ازش بدم میاد برا بوقیدن به احترام و آبروی عقشم!بعد فیلمم که داغ کرده بودم به شدت میخواستم جی.کی.رولینگ(J.K.Rowling) و کارگردانو با هم منهدم کنم که یه شخصیت خوبم پیدا شد که انقده ماهه اینا بوقیدن بهش!!!!!


منبع عکس:سوهان بانو siyah-sefied.blogfa.com


متنی برای سوهان بانو!(بیشتر برا خودم چونکه نمیاد تو وبم چون نمیشناسدم!):

سوهان بانو دیر(Dear!) تصویری که کشیدین به شدت هنرمندانس و واقعا خوب کشیده شده!فقط محتواش(موضوعش!)و اسم پست واقعا...فک من الان رو زمین داره عربی می رقصه اونم با آهنگ ساسی مانکن!!!!!(الان من شرم کردم مثلا!دقت کنین!)


دقت می کنین:من فقط دوروز به وبای بقیه سر نزدم!ضحی کلی پست گذاشته!آرتی از اصفهان برگشته کلی چیز گذاشته!اصن یعنی همه!!!!!!من موندم الان چجوری اینارو بخونم!!!!


چند شب پیشا من ساعت 1:30 رفتم بخوابم!ساعت 2:45 من هنوز بیدارم!هارهارهارهارهارهار!چنگنه عالی!مخ باهوش ما گفت بیا جراغ قوه که هست بیا مثل مهنوش نصف شب با این کتاب بخونیم!

آقا ما به هزار بدبختی همچون کرم یا حلزون یا هرچی اسمشو میزارین خودمو کشان کشان رسوندم به کتابای زیر صندلی کنار تختم!بعد میخوام یک کتاب درآرم اونی که میخوام پایین پایینی اگه برش دارم کلی سرصدا میشه!

به ناچار یک کتاب برمیدارم و حالا ناگهان در اوج ذوق مرگولیدگی من،متوجه میشم نور چراغ قوم انقد زیاده که اگه روشنش کنم همه ممکنه بیدار شن!در نتیجه بیخیال کتاب شده و تا حوالی 3:30 یا 4:30(آخه مطمین نیستم!)در تخت وول نمودیم تا بالاخره به خواب رفتیم!بعد فرداش ساعت 7 صبح بیدار گشتیم!حساب کنین یعنی چند ساعت خواب؟!2:30 ساعت تا 3:30 ساعت دیگه حداکثر!بعد شبشم تا 2 یا 3 یا 4 نصفه شب بیدار موندم!قیافه من:

پی نوشت:الان من در آن واحد دارم چندتا کار انجام میدم،دان میکنم،پست میزارم،به بازیم سر میزنم،یعنی اصن یه وضعی...


دارم ذوق مرگولیده میشم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اول جادوسینما ی شبکه ی نمایش تراندوییل لاو و لگولاس لاو و تایوریل گاو(اینم برا قافیه!وگرنه میخواستم بگم بوق!!!!!)

رو نشون میده که دارن تو از این صفحه سبزا راه میرن!!!!!!!!!!!!!!!


راستی والپیپر گوشیمو عوض کردم،دوباره!!!!!!!!(من آدم به شدت moody و تنوع طلب تشریف دارم!مشکلی هست؟)

کردمش یه کاپ کیک فانتزی خوشمل که از تو line deco دان کردم!


باورم نمیشه من JKS لاو و FT لاو رو اد کردم!البت official account شون رو!


من میشینم گریه میکنم!!!!!من فقط سیل رو دارم تازه اونم دارم به سان حلزون افلیج(شدت کندی!!!!)می خونم!

بعد بعضیا دارن غصه نخوندن فرزندان هورین رو میخورن!!!!!چرا من زودتر با این تالکین آشنا نشدم؟!

پی نوشت:ناگفته نماند آشنایی من هم با تالکین هم با آردا کاملا اتفاقی بود!همینطور عضویتم!

کاشکی هیچوقت عضو نمیشدم!کاشکی میشد حسابمو حذف کنم!اونجا جای من نیس!حداقل الان نه!

آخه من که اون موقع زیاد نمیدونستم فک نمیکردم انقد سایت جدی باشه!من احساس خنگولیت مفرط میکنم!

مخصوصا وقتی که همسر توروندرم که کتابارو نخونده تونسته انقدر محبوبیت پیدا کنه!

ولی خب من مشکل کارو میدونم که حالا بماند!

این یکی از مشکلات کاره نه همش!اشتباه نکنید!:باید میذاشتم وقتی کتابارو خوندم عضو میشدم!ولی خو حالا که کار از کار گذشته و ماهم چند وقت زیادیس به آردا سر نزده ایم و اونم یکمیش به خاطر چند گند نقلی تو نمایه هامه! که یخورده با آردا قهرم!حالا صبر میکنیم وقتش که رسید یک حضور جنجالی به عمل می آوریم!این خوبه!

ناگفته نماند که الان دارم رو ایفای نقش یکم کار میکنم!که البت در دست بررسیه و باوجود وضع من خوب پیش میره!

امیدوارم بتونم تا قبل از مدارس تمامش کنم!اگه درست از آب دربیاد چی میشه!


میدونستین هلنا بونهام کارتر(Helena Bonham Carter) زن(partner) تیم برتونه(Tim Burton)!دو تاهم بچه دارن!!!!!!!!!!!

من که تازه فهمیدم حداقل!


طرفدارای هلنا و تیمی(چه زودم پسرخاله شدم!)،چالش سطل آب یخ هلنارو از دست ندین!چون تیمیه که روش آب میریزه!کاش رو تیمی هم بریزن دوس دارم ببینم!

میتونین این ویدیو رو از تو کانال برتونیسم از آپارات پیدا کنین!


گفته بودم بازیگر نقش گندالف داره تو یه فیلم درمورد شرلی لاو بازی میکنه!قراره نقش شرلوک 90 ساله رو بازی کنه!!!!

عالی نیست؟!بازیگر بهتر نبود؟!یکمم خوش قیافه تر؟!که من ازش بدم نیاد؟!

البت بازیگر خوبیه ولی خو من دوس ندارم شرلیمو تو نود سالگیش ببینم اونم تو داستانی که بر اساس کتابای کانن دیر نباشه!


میدونستین جورج مایکل،خواننده شعر اول آن شرلی،که لیریک شعرشو قبلا گذاشته بودمم گ*ی!یادم رفت جزو لیستم بیارمش!چه کنیم دیگر!مد جدید است!حالا این بدبختم که مثل لامبرت دیر از اول بوده!


پی نوشت:علت نوشتن Dear اینه که ممکنه Deer خونده بشه که مسلما معنیش فرق می کنه!بعضی ارمغان های عزیز هم امکان داره دیر(مخالف زود!)بخونن که کلا بی معنی میشه!


خب دیگه!من برم!تا بعد...

منتظرم بمونین!



نظرات 2 + ارسال نظر
Herro! شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 20:20

Un axe snape o harry potter ina aali bud! LIKE! B khosus tu ketabe haftom k snape mige "I hate you all" MWAHAHAHAHA!


Manam ghati kardam dige che konim baba filmo dastano hamechio gand zadan raft!

B nazare manam na arda ro vel kon na webloge injato jofteshun kheili khuban, + montazeram ifaye naghsheto zud bkhunam konjkav bidam digar che konim

به قول م.ب.د.ک:فدامدا!
نه به زبان خویشتن می حرفیم:مغسی!
خودمم کنجکاوم ببینم ایفای نقشم چیه؟!

ضحی یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 09:39 http://eskele.blogsky.com/

دختر خوب اسم کاربریتو بگو تا خودم طی عملیاتی چند مرحله ای از حالت خنگولیت (کاز این کلمه خوشم نیومد) خارجت کنم. آفرین دختر خوب... بگو دخترم... اینم شکلات... بیا بگیر... آفرین مامانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد