...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

یلدای همه مبارک!!!

اولای شب همه چی خوب بود ولی حالا به دلایلی که این دفعه متاسفانه مشکل از خودم شاید باشه و قدری siutk الان حالم زیاد خوب نیس و واسه گذاشتن پست قبل خیلی مشکل داشتم واسه همین اعصاب اصن ندارم! از اون جایی که واسه امتحانات ترم هم کلی استرس دارم تقریبا داره امشب کوفتم میشه! امیدوارم یلدای شما مثل من نباشه گویا ما از یلدام شانس نداریم! فعلا...

متن اولی که به نظر خودم قشنگتر و ادبی تر بود پاک شد متاسفانه و هرچی یادم موندو دوباره نوشتم امیدوارم چیز زیادی جا نمونده باشه!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

به یکی...

انقد زود تغییر کردی که اصن نفهمیدم چی شد! انقد تغییر کردی که احساس میکنم بعد این همه سال نمیشناسمت!!!!ولی از تو انتظارش نمیرفت مشکل اینجاست! ولی تو هیچوقت مشکلو نمیفهمی!!! قبلنا یه چند تا چیز بود که نمیدونستی حالا نمیخوام خیلی چیزارو بدونی!!!!


So I'm never gonna dance again the way I danced with you

There's no comfort in the truth pain is the all you find

though it's easy to pretend (I know you're a fool) I know you're not a fool

But now who's gonna dance with me

Please stay

Now that you're gone now that you're gone


قابل توجه اونایی که نمیدونن مخاطب کاملا مونثه و فعل danceبرای من اینجا نقش چیز دیگه ای رو داره من با مفهومی که خودم ازش دارم الان کار دارم اگرم گیر ترتیبه جای تیکه ی دومی شعر با سومی باید عوض شه حرف توی پرانتز جزو شعر نیس من خودم به جای اون تیکه نوشتم! ببخشید واقعا ولی اصن اعصاب ندارم! فعلا...

+امیدوارم تابستون حالم بهتر شه چون حالا حالا که فکر نکنم حالم خوب شه هم به خاطر کلشون ( شامل م.ب.د.ک.ب2و اینا که از اون جایی که پست آغاز مدارسم نرسیدم بزارم ممکنه متوجه نشین اگه رسیدم تو پست امتحانا میزارم)کلی چیز دارم که باید بش فک کنم ولی به خاطر امتحانا وقت ندارم! قرار بود یه پستم برا شروع امتحانا بزارم ولی چون فعلا حالم زیاد خوب نیس متاسفانه ممکنه حالاحالا نزارم! ببخشید دیگه...


++الان که این دوتا پستو گزاشتم یکم آروم تر شدم حالا فک کنم بتونم به مسائل با یه ذهن باز فک کنم البت اگه وقت شه...


+++به خاطر یه عده که همیشه به وبم سر میزنن و واقعا ازشون ممنونم( الان فقط ضحی) این پستارو رمز دار نمیزارم مگه اینکه واقعا خصوصی باشن یا حالم بد باشه که رمزدارشون کنم واسه همین اگه به خاطر نامفهوم بودن بعضی کلمات یا چیز دیگه مثل گنگ بودن محتوا چیزی حالیتون نشد ببخشید دیگه اونا چیزایی که نمیخوام کسی بدونه چین!فقط صرفا رمزدار نیستن دیگه! ;-)


++++اگه یه خورده شم شرلوکیتون فعال شه ( ببین این دختره وقتی حالش بدم هس دست از طنز بر نمیداره ها!!! جواب به خودم:خو من که گفتم حالم یه ذره بهتر شد اینارو نوشتم!→ خود درگیری سارا با سارا!!! به بزرگی خودتون ببخشید دیگه!!! ;-) )و یه خورده اون مخو از آکبند درآرین و از هوشتون استفاده کنین ممکنه یه چیزایی از این siutkعزیز سرتون شه! ممکنه گفتما!!! حالا دیگه راهنمایی بسه! من برم که دو دیقه بعد فک کنم اگه بمونم دوباره فول شارژ میشم فک کنم روابطمم باهاش مسالمت آمیز شه دوباره الان احساسیه که من دارم دیگه! برم که به نان سنس (nonsense) گویی رسیدم به خدا!!!


دوستون دارم... ♥~♥

Siutk :-D

 In opposit of what I said before I think I still care too much! And I don't know what to do! I Really have no idea! I think I'm just getting crazy! !! Maybe remaining a cmhbgfilmczd wasn't as easy as I thought but I really can't stop caring about those little things that nobody cares about them! Maybe I'm just the one who has problems with gbrpoipwntyunps and gmrpoipwfingukp! Although I'm   getting really tired but I just can't stop caring! I'm just thinking that maybe I don't viewlbike her as much as I did before and I don't think that it's just my fault! Why you?! You were the blacloseckstperiodoeson! Why(good that you don't read my blog anymore before all these happened I really got happy when you paid a visit but now please don't visit this blog anymore I don't want ypu to read my posts! It's my diary and don't get sad it's one of those things that you did before! You don't remember? ! See I remember all those memories clearly


Careless whispers+


...Until next time guys :'(

SIUTK AGAIN!!!

She's just SIUTK to me now Nothing else...Not even AHV!!! Not anymore!!! You know cuz it doesn't hurt anymore

...Always gonna be

...Sigh

...Always gonna be siutkelaonhivirvus even here! Hah