...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

یلدای همه مبارک!!!

اولای شب همه چی خوب بود ولی حالا به دلایلی که این دفعه متاسفانه مشکل از خودم شاید باشه و قدری siutk الان حالم زیاد خوب نیس و واسه گذاشتن پست قبل خیلی مشکل داشتم واسه همین اعصاب اصن ندارم! از اون جایی که واسه امتحانات ترم هم کلی استرس دارم تقریبا داره امشب کوفتم میشه! امیدوارم یلدای شما مثل من نباشه گویا ما از یلدام شانس نداریم! فعلا...

نظرات 1 + ارسال نظر
ضحی جمعه 5 دی 1393 ساعت 15:11

یلدای تو هم پساپس مبارک
بی خیال مگه امتحانات ترم استرس داره؟ من که شخصا فکر میکنم تعطیلات عیده کلی کتاب میخونم
والا یلدای منم خوب نبود! چندتا مهمون داشتیم که دوست داشتم پرتشون
کنم بیرون!
این ایام شرلوکو دیدی؟ شبکه نمایش نشون داد.

نه ندیدم!!! واقعا؟! چقد بد من همیشه نمایشو میبینم ولی یه یه هفته سر نزدم! شانسم نداریم گویا! حالا اشکال نداره تا زبان اصلی هس چه نیاز به دوبله فارسی! ولی دوست داشتم ببینم چطور دوبلش کردن!
نه بابا منم هرسال کلی کیف میکردم و کتاب میخوندم امسال قضیه فرق میکنه کمتر میرسم کارای جانبی بانجامم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد