...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

در باب زمین شناسی!!!+زمین خواندن! :))))

من دیروز زمین رو به 6 دلیل فقط با آرامش بدون کوبیدن اونو و خودم به در و دیوار خوندم یعنی کل کتابو ها!!! به عشق اون شیش تا فقط! ♣_♣( نظری ندارم واقعا چه معنی میده فقط نازه همین!به گریه هم میخوره باید روش بفکرم یه معنی چیزی رو بچه بزارم از این بلا تکلیفی درآد! گناه داره خو!!!)

اول در فصل 2: کومولوس عشگم+بقیه ابرا هم بد نیستن!♥~♥

به ترتیب آمدن در متن فصل 5: 1- الیوین عشقم یعنی عاشقشم نوع شفاف و خوشرنگش زبرجده! 2- بریل خوشگلم 3- آمتیست( کوارتز بنفش) از اسمشو و رنگش خوشم میاد به نوع خالصش میگن درکوهی! آمتیستم ناخالصه بچه 4- گارنت(گرونا) ماهم 5-آزبست ( پنبه نسوز نازنینم!) از دگرگونی الیوینه آخه ولی انقدی خوشگل نیس ولی مهم نیس منشاش مهمه که عشقمه!  ^-^ +بقیه سنگام بدک نیستن!

بقیه فصلارو زیاد ندوست! :( دو دیقه دیگه فک کنم از اونام خوشم بیاد! کم کم داره خوشم میاد! لعنتی از عشقام خیلی آسون داده بود من سر اونا + فصل 1 خیلی وقت گذاشته بودم! انتظار سخت تر داشتم ولی خو چرت داده بود دیگ چه کنیم!

از اونایی که کمتر خونده بودم و کمتر وقت گذاشته بودم سرشون سخت داده بود!

:( ولی خوب دادم فک کنم امیدوارم کامل شم! :)

یعنی هیچکدوم از بچه هامون فک نکنم به اندازه من وقتی به اینا رسیدن ذوق کنه!

فک کنم می مردم اگه اینا تو زمین نبودن!!! به اینا می رسیدم ذوق مرگولیده می شدم اصن!♡_♡

پی نوشت: همه با هم مرگ بر حد فاصل! مرگ بر حد فاصل! این چی بود تو امتحان داده بود ابله محبتم اسمشه!!! Xl

نظرات 1 + ارسال نظر
ضحی سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 05:44

من که درس زمین ندارم نمیتونم نظر بدم درموردش :/ زندگی همینه دیگه توی چیزایی که بهشون علاقه نداریم باید دنبال چیزایی باشیم که دوست داریم (چی شد!)

آخه این پست های رمزدارو واسه کی میذاری؟

واسه خودم! تو دفترچه خاطرات عادی که از اینا نمینویسم میگم بدم میاد واسه همین اینجا مینویسم به جای قفل دفترچه هم رمز میزارم رو پستا! تشبیه رو کیف کردی؟!
نه جدا از چرت و پرتای بالا بعضی چیزا هست که بهتره هیچکس جز خودم نخونه!
پی نوشت: اگه رمزدار نزارم با کلی اسامی عجیب غریب روبه رو میشین مثل اون پست انگلیسیا که یه مدت میزاشتم خودمم گاهی یادم میره چی بودن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد