...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

یه پست در مورد مردن!!!

What happens in this world if I die?! Nothing Nothing and Nothing

پی نوشت:به طرفدارای پاشایی! نمیگم من باش مشکل دارم یا ازش بدم میاد ولی خو مسلما انقد دیوونش نبودم مثل شما منم ناراحت شدم مرد ولی یه کارتون داره کفرمو در میاره! بدجور!

کی گفته پاشایی رفته یا میره بهشت؟!

من نمیگم جهنم! اولندش که میره برزخ حالا حالا هم اونجا حالا یا جهنمش یا بهشتش می مونه اینکه از نظر دینی! 

نظر من:شما آیا از زندگی شخصی این شخص خبر داشتید آیا شما خدا هستید که نظر می دین که رفته بهشت یا جهنم!آیا خود پاشایی عکس خودشو تو بهشت به قول خودتون با فرشته ها یهویی گذاشته تو اینستاگرامش که با این اطمینان نظر میدین که رفته بهشت!!! یا این چیزیه که شما دلتون میخواد اتفاق بیفته! چرا الکی یه قهرمان می سازیم! اونیم یکی بود مثل بقیه سرطانی ها شما وقتی اونا می میرن  ناراحت میشین نه گریه میکنین نه میریزین تو خیابونا نه!!!! فقط چون خواننده بود و مشهور این اتفاقا افتاد!!! اگه همین شماها انقد شایعه نمیکردین شاید دارم میگم شاید روحیه اش انقد خراب نمیشد که بمیره چون روحیه خیلی تاثیر داره اگه بدونین!خیلی از استعدادای کشف نشده ی دیگه تو کل دنیا قبل از این که کسی بشناسدشون قبل از اینکه انقدر مشهور بشن می میرن بی صدا تو تنهایی تو سکوت! کسی برا اونا گریه نمی کنه برا اون همه استعداد که اگه زودتر شناخته می شدن شاید اونام قد همین پاشایی میشدن ستاره مردم که الان رفتن زیر خاک! و هیچوقت هیچکی کشفشون نخواهد کرد! این به نظرم دردناکتره! من حاضرم برا این گریه کنم! حاضرم بریزم تو خیابون عربده بکشم!من پاشایی رو انقد نزدیک نمیشناختمش حتی اگه باش با اون چیزی که از عکسا و مصاحبه هاش میشناسم احساس نزدیکی کنم بازم انقد برام عزیز نمی تونه باشه عزیزتر از اونایی که خودم می دونم! چون من کامل نمیشناختمش!شمام همینطور! من گریه کردناتونو و بقیه کاراتونو متهم نمی کنم به هیچ وجه حق داشتین شما خیلی دوسش داشتین باش فقط کارو به جایی نکشونین که کفر بگین باشه؟!یکذره روشنفکر باشین مثلا من خواننده مورد علاقم مرده دوس دارم واقعا رفته باشه بهشت ولی پا نمیشم بگم خدا چقد قرار ملاقاتشو باش زود گذاشت یا چیز دیگه!چون من واقعا نمیتونم نظر بدم که کجاس میتونم دعا کنم ولی نمی تونن با اطمینان کامل بگم طرف تو جهنم داره زجر میکشه یا داره تو بهشت حال میکنه!

"سی سال و سه ماه و سه روز خدا چقدر دقیق با مرتضی قرار ملاقات گذاشته بود" 

قبول اولش که خوندم واقعا متن قشنگی به نظرم اومد داشتم کلی به به چه چه درونی هم میکردم!بعد که یه ذره به معنیش فک کردم گفتم نه این طرفدارا گویا ضربه خیلی سختی بشون وارد شده که بچه مردمو در حد آهنگا و عکسا و مصاحبه ها میشناسن بعد نامه عملشو از الان مهر بهشت زدن البت تو تصوراتشون من نمیگم نه من میشناسم و رفته جهنم فقط میگم یه فک کنین به زرایی که می زنین گاهی بدک نیست! به اون مخ یه ذره فشار بیارین! تو رو خدا!در ضمن خدا همه جا هس! الو پس اگر منظورتون بهشت نبوده و برزخ تو دنیا هم خدا هس میدونین! پس کلا زر مفتی زدین ولی قضیه سه سه جالب بود جدا از کل بحث جز اینکه یکی مرده بود! اگرم قضیه اینه که طرف رفته پیش خدا بازم نمشه نظر داد که طرف انقد خوب بوده که شخصا باش خدا ملاقات کنه و اگرم کلا خواستین حرف نغزی زده باشین من گندوندم به نغزیش! شبتون بخیر و نفرین نکنین لطفا من اصن بی احساس نیستم ولی تو ذوق زنی یک مقدار بسیار زیاد در درونم هس!


پی نوشت: نیمه شبه و دوباره نان سنس گویی های ما! خدارو شکر هنوز به کفر نکشیدیم!!!

جای خالی یک شکلک احساس میشه به شدت!!! نیمه شبتون باحال!( ستاد به گند کشیدن حرف های پرکاربرد عوام و خاص سازی محیط وبلاگ)

نظرات 3 + ارسال نظر
بانوی سفید روهان پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 02:41 http://siyah-sefied.blogfa.com

جماعته زنده کشه مرده پرست
فقط همینو میتونم بگم .
وقتی از جون کندش فیلم گرفتن یه جو از این عشق و علاقه رو نداشتن که حداقل حریم خصوصی مرگشو حفظ کنن؟
الان مثلا من تمام آهنگاو ملودیاشو به اضافه ی تفسیر و فلسفه و عرفانش حفظم نه چون خیلی عاشقشما نه چون راننده سرویسمون یهویی کشف کرده بعد مرگ مرتضی پاشایی آهنگاش خیلی قشنگه

با اون زنده کش مرده پرست کاملا موافقم! اصلا اون موقع به ذهنم نرسید وگرنه می ذاشتم حتما تو پست!
با اون فیلم گرفتنم کاملا موافقم!

عارتی شنبه 20 دی 1393 ساعت 21:35

واقعا...بلاخره یکی اومد حرف دلم منو بزنه...نبودی ببینی...بچه های کلاس ما هندزفری همیشه تو گوششونه...کلاس ملاسو بیخیالن..بعد میبینی یه دفه زدن زیر گریه چرا؟چون اهنگ ایشون از وسط آهنگا پخش شده بعد همه میزنن زیر گریه و منم به سان پوکر فیسان اونجا میشینم با اون جایی که گفتی بودن کسایی که حتی فرصت نکردن تا خودشونو نشون بدن و مردن موافقم بدجور...حتی بغض کردم..این خیلی غم انگیز تره...

بچه های ما عزا گرفته بودن یعنی سر محرم اینا انقد گریه نکردن!!!
منم بغضیدم مخصوصا برا خودم!!! قصد دارم تو یه پست بحرفم ولی نمیدونم وقت شه یا نه!!!

ضحی جمعه 19 دی 1393 ساعت 07:02

من با کمال میل به ستاد میپیوندم
با بیشتر حرفایی که درمورد واکنش مردم به مرگ مرتضی پاشایی زدی موافقم این جماعت من رو هم خیلی حرص دادن

کدوم ستاد؟!
چندوقت بعد نوشت:خودم فهمیدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد