...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

Down with Daesh

God damn you!!! Down with you!!! Fu** you bl**dy a**h*les!!! God damn you all

از داعش متنفرم!!! متنفرم کثافتا!!! انشالله پاتون هیچوقت به ایران و انگلستان نرسه!!! انشالله بدتر از اینایی که سر مردم بی گناه در میارین اون دنیا سرتون بیاد کثافتای ا**ر پست!!!

پی نوشت: الان حالم بده واقعا بده من یه غلطی کردم سایت داعش.آی آر و باز کردم و مثل اون دفعه که غلط کردم و عکسای 18+ ترور جان اف کندی نازنینمو دیدم رفتم مال جیمز فولی رو باز کردم غلط کردم! من اصن روحیاتم لطیف نیست و حاضرم تو فیلما بدتر از اینارو ببینم ولی اینو میدونم واقعیه میدونم جلوه ی ویژه نیست طرف واقعا مرده کثافتا همتون و باید ب***** و گردن بزنن!

واقعا ببخشید واسه این پست ولی اون از رفتاراو کاراشون در مورد زن ها و حالا هم این اعدامای وحشیانشون و عکسای کثافتی که پخش میکنن وحشیا اینا وحشین آدم نیستن! فقط شعرم الان تو ذهنمه! واقعا!!!

مثل اون شب که خبرای گندکاریاشون در مورد زن هارو میخوندم الان واقعا روحیاتم جریحه دار شده باورتون نمیشه شایدم یه مقدارش واسه ادبیات باشه ولی الان واقعا نزدیک بود گریم بگیره از کارای اینا!!! خدایا فقط اینارو از رو زمین محو کن یکی اینا یکی اون اسیدپاشای لعنتی همشونو بفرست ته جهنم اینا از یزید و دار ودستش وحشی ترن به خدا!!! واقعا حالم بده!!! خدایا خواهش میکنم فقط از رو زمین برشون دار!!! تورو خدا هرچی زودتر فقط برن گم شن حالم از همشون بهم میخوره کثافتا دارن همه چی رو به گند میکشنونن لیاقت هیچی رو ندارن حتی مردنو فقط لیاقتشون عذاب جهنمه! من خدا نیستم ولی واقعا نمیتونم تحمل کنمشون اینا کوچکترین قطره پاکی به نظرم امکان نداره توشون باشه یا کوچکترین روزنه ی امیدی باور کنین نمیشه حتی بشون گفت حیوون حیوونا از ماها آدم تر و مسالمت آمیزترن!! آخ آخ آخ الان واقعا حالم بده دلم میخواد یه بمب اتم بزنم روشونو خلاص حالا یک مقدار آدم بی گناهن میپرن باز نمیشه این کارم کرد چون منم میشم مثل اونا ولی هیچ راه دیگه ای به ذهنم نمی رسه یکی جلو این کثافتارو بگیره لطفا انقد بیشور نباشین! به قول یکی که ازش بدم میاد مگه ما هم یه قسمتی از این دنیا نیستیم؟! ( استفهام انکاری)

نظرات 2 + ارسال نظر
ضحی سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 07:53

دیشب خواب دیدم گیر یه گروه داعشی افتادم! خیلی وحشتناک بود خیلی :((((((

گاهی اوقات که بش فکر میکنم ترجیح میدم تیربارونم کنن تا گیر اونا بیفتم!!!
کاملا می درکمت!!!

عارتی دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 11:53

دقیقا!!!!به خدا نمیفهم اینا چه شکلی بزرگ شدن که این جور ...این جور....اصن نمیشه براشون صفت پیدا کرد...باز صد رحمت به حیوون...اینا به قول تو اسم حیوونم نمیشه روشون گذاشت چون اسم حیوون حیف برای اینا...اصن هرچی فک میکنم نمیفهمم اینا چه شکلی این شکلین!!!منم از سر کنجکاوی چن تا از کصافط کاریاشونو دیدم...خیلی حالم بد شد!!!واقعی بود...بیچاره هار واز کامیون پیاده کردند به صف رو زمین درازشون کردن و تیر تو سرشون خالی کردند...ینی ....خدا...اینا چین؟دقیقا بیخ گوش ما هستن...اینارو باید سر برید...

سر بریدن زیادشونه باید تیکه تیکشون کرد بعد کشتشون البت قبلش همون ****رو هم انجام داد قصاصم هست نمیشه گفت که منم مثل اونام پس مشکلی نیس!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد