...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

Are you kidding me؟!

گوش الاغی=گوش الفی؟! آیا؟! وایتی کوجایی ببینی حرف مامانتو مردم و تلوی میزنن؟! ولی یه وقت نری اینجوری کنی خودتو!!!

وای وحشتناکن اینا بیشتر تا خوشگل! البت جدا از اینکه به یکیشون میامد ولی به طور کلی وحشتناک بود! قبول منم خیلی دوسشون دارم و دوس داشتم شبیشون باشم ولی از نظر گوش نچ نه زیاد من مشکلی با گوش فعلیم ندارم جز اینکه احساس میکنم  جدیدنا یه خورده کر شده که البت با توجه به سر و صداها دوستان گرام فک کنم قابل توجیه باشه! الان اینا واقعا احساس الفیت میکنن؟! یا واقعا فک میکنن به اندازه اونا خوشگل شدن بیشتر شاید شبیه اون تاوریل عنترکیب بشن دختره زشته کثافت اصن تو داستانم نیس بعد فیلمو میگندونه اگه تو داستان بود که من غلط بکنم بش فش بدم ولی نیس پس فش دادن آزاد بید!!!

من بیشتر دوست دارم توانایی های خارق العاده( ببخشید در این لحظه صفت بهتری یافت نکردم! ) شونو داشته باشم یا زبانشونو یاد بگیرم یا بینشون و تو دنیای اونا زندگی کنم! اصلا حاضر نیستم تا اون جراحی احمقانه و وحشتناک و انجام بدم تا از نظر قیافه شبیشون شم و اصن طبیعی نیس و خلفت خدارو که بهترین شکله و تغییر دادم! اگه خدا میخواست از همون اول منو با گوشای دراز می آفرید!

مسلما خود الفام متنفرن از این کار و آدمایی که اینجوری کردن! فک کن ما بخوایم خودمو شبیه نخست زادگان ارو بکنیم برخلاف میلش مورد خشم والار و مایار ( ر داشت؟! ) و حتی ایلواتار قرار میگیریم فک کنم نه؟!( اسمایلی جوگیری زیاد! )

پی نوشت: من جلد بعدی تالار وحشتو میخوام و جلد بعدش!!!!

نمیتونم صبر کنم!!! از چه چیزی بیشتر میترسی؟! موخوام!!!!!!!!!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
الهه جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 23:14

ینی من اگه دیگه با تو حرف زدم!!!!!!!!
به تائوریل من فحش میدی؟؟؟
تو روح و روانت...
منو دیگه نمی بینی برااااااااااادر!!!

O_o؟! ابراز تنفر غیر مترقبه!!!! I'm still in a shoke!!!
من از تاوریل متنفرم!!!! دلم میخواد سر به تنش نباشه! اصن تو داستانم نیس معلوم نیس از کدوم نا کجا آباد اومده لگولاس منو اغفال میکنه فیلمم میگندونه!(شکل چراغ راهنمایی شد!)
نو پرابلم آیم شر یو ویل کام بک سون!!!
ا خب بدم میاد دیگه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد