...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

دوس ندارم برم مدرسه! دوس ندارم جایی برم! میخوام بچپم تو تختم و بخوابم فقط همین! شاید تا ابد! نظری ندارم! :'(

هیچی بدتر از این نیست که کلی واسه یه نقاشی زحمت بکشی و پدرت درآد و بعد همه بگن که مزخرفه+خودتم همین فکرو کنی! T_T

پی نوشت: ضحی کوجایی؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟! T_T T_T T_T T_T T_T T_T

اصن خسته شدم!!!!!!!!!!!

اه هیچ خری نیست هیچ خری تو این شهر کذایی نیست! هیچ خری تو اون کانتکتای لعنتیم نیس که بشه بش زنگید از بعضیام که اصن انتظاری نیست! هیچ خری تو نتم نیس! هیچ خری تو هیچ قبری نیس! هیچ خری نیس که بشه باش دو کلوم حرف حساب زد دوتا نظر پرسید! هیچ خری نیس که درکت کنه یا دلداریت بده! هیچ خری دقیقا همون لحظه که تو نیاز داری نیس! فقط تویی و اونو و اون یکیو یه مشت سوالی که هیچکدومشون جواب نمیدن! تویی و یه مشت توهم تخیل و یه دنیای احمقانه که خیلی بهتر از این دنیای لعنتیه ولی وجود نداره!!!

پی نوشت: بله من میتونم خیلی بیشتر از اینا بی ادب باشم تازه خیلی رعایت کردم!

پی نوشت: دوس ندارم درس بخونم! دوس ندارم کمک کنم! دوس دارم کاریو که دوس دارم انجام بدم! جرمه؟!


پی نوشت: لطفا لطفا هیچ احدی نیاد تو نظرا از کلمه درکت میکنم استفاده کنه که نمیدونم چه جوابی بش میدم اصن اعصاب این کلمه پوچ و مسخره و توخالیو ندارم!

البت من نگفتم جواب بد میدم حالا خود دانی! بستگی به حالم داره!

And yes I'm so moody! Who cares

نظرات 3 + ارسال نظر
الهه سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 11:43

آره واقعا درکت می کنم چون خودم سه ماه اینجوری بودم ولی چون دیگه عید شده داره یادم میره چه حس مزخرفی بود...

با اینکه عیده و تولدم نزدیکه چون فک میکنم هیچ کدومشون یادشون نباشه حتی اسم ندن و اینکه هیچ کدومشون حاضر نیستن باهام بیان بیرون! وقتی میخوام با یکی بحرفم هیچ کدومشون نمی تونن درکم کنن واسه همین کسی نیس که بشه بش زنگید خواهرمم که وقت نداره و مامانمم اعصاب حرفامو یا جاییکه اون موقعی که میخوام نیس!
میخواستم باهاشون برم بیرون گردش یا شامی چیزی بیرون دعوتشون کنم ولی بعد دیدم لیاقت ندارن که پول خرجشون کنم و هیچ کدومشون نیستن که انقد باهاشون صمیمی باشم که دعوتشون کنم!
اصن خوشحال نیستم که تولدمه! دوس ندارم بزرگ شم!

الهه جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 22:53

درکت می کنم


الکی مثلا من عصبانی شدم!
امیدوارم واقعا درک کرده باشی!

.. جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 20:49

ببین برو جلو ایینه یه خر میبینی با اون بحرف حرحرحر ببخشید
تورو قوان ببخشید سلامت یواش حر حر

Go fu*ck yourset
از تو که بهترم ابله برو خودتو تو آینه ببین شبیه یه جلبک تک سلولی که به روش جوانه زدن تکثیر میکنه!
بدبخت ا*نتر!قسم به قرآن هه! سر پل صراط میبینیم ریخت تو شکل الاغه یا من!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد