...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

یه پست همینجوری! الکی مثلا من فعالم! :/ خو حوصلم سر رفته تو وبم پشه هم نمیپره! :پی←به قول یکی تو یه جایی!

هه پست قبلیم بدون عنوانه!!!

یادم رفت بنویسم! :#|

ولش کن همون بدون عنوان بیشتر به متنش میخوره! P:

خواستم اینو تو پی نوشت قبلی بزارم گفتم نهههههههه زششششششته....

فارسی با انگلیسی قاطی نه اصن به پیوریتی (purity) پستم لطمه وارد میشه! گفتم مشکلش چیه یه پست دیگه میزاریم چیزی که زیاده پسته و وقت نه اینکه من اصن امتحان شیمی ندارم و جلسه قبلیم امتحانشو غایب بودم و کلیم سرش بم غر زده و نه اینکه اصن کل این هفته رو امتحان ندارم و باید دفتر شیمی و ریاضی و آمارمو پاکنویس کنم نه من خیلی بیش از حد بیکارم و اصنم خوابم نمیاد!!!

ای تو روحت کلم چی!!!!!!!!

پی نوشت: عارتی تو اینو اختراع کردی؟! یادم نمیاد بش دیگه چیا میگفتی؟! مدادچی؟! :/

نه چرا تو روح بچه؟!؟! بچه به این مفیدی به این خوبی!

کی میشه فقط این و کنکور به کاف برن بره خلاص شیم؟! :/

الی بگم چیکارت نکنه این جملت انقد عمیق بود من هنوز نتونستم از اون ته بیام بالا!!! :/

جدیدنا خیلی اینو تکرار میکنم:

کنکوری خواهم داد خواهم ر** در آن!!!!

بله به عمقش به اون ژرفای عمیقش!(دارم حشو میگم رسما ولی نو پرابلم!) فک کنین و به وضعیت من! D:

سوهان چراااااااااااااااا؟!؟! آخه چراااااااااااااااا؟!

نمیدونی وقتی به من میگن یه کاریو نکن دقیقا برعکسش عمل میکنم!

من اون پستو خوندم نظراتشو خوندم رفتم گوگل عکساشم دیدم بزنمت؟!؟!

T_T

نتیجه جالب من قبلا ال را دیده بودم و بسی بسی هم ازش خوشمان می آمد ولی نمی دانستیم مال کدام انیم بید!!!

عارتی یه اعتراف من رفتم داستان بو** ن* پی** رو خوندم!

پی نوشت: الان فهمیدی من چی گفتم اصن؟! :/

فک کنم خودمم بعدم بیام این پستو بخونم نفهمم قضیه چیه!

اسمشو سانسوریدم بچه ها مردم گمراه نشن برن دنبالش! :))

خب دیگه من فعلا برم که کلی کار دارم روز مادرم هست و روز یه چی دیگه که خصوصی بید حالا بعدا پست خصوصیشو میزارم ولی خو رمز نخاین که از این خبرا اینجی نیس! اگه بخوام رمزو بدم اون جلو عنوان مینویسم کلیدشو و یه چیزی میزارم که اونایی که میخوام بخونن فقط بدونن!

فقط نمیدونم چرا اون پست رمزداره که واسه الی اینا بود 11 تا بازدید داشت!!! :/ 

یعنی یه بیکار نشسته هر 30 روز اون ماهو نوشته تا ببینه با کدوم باز میشه آخه من اسم ماهم نگفته بودم! :/

پی نوشت: سوتی داشتم میدادم داشتم اسم ماهو اشتباهی میگفتما خوب شد پاک کردم!

دارم به بی استیکری عادت میکنم! اهههه!!!! دوباره گفتم استیکر عاقا ببخشید توروخدا شکلک! شکلک!!!

فعلا... :*

جدیدنا جا ... .... میزارم! رو اعصابه!!!

با اینکه خیلیا اون :پی و اینا رو استفاده میکنن من به پا یه نفر نوشتم دیگه چه کنیم تو ذهنمون اینجوری تثبیت شده چاره ای نیس! :)

حالا که خوب میفکرم شاید بهتر بود بگم به قول یه عده تو یه جایی! ;)

چرا تو این پست همش از این :/ استفاده کردم؟! :/ :| \:

I have so many things to say but I'm just too tired to write...

I'll just say one thing and then I'll go:

I HATE SCHOOL AND EACH AND EVERY PERSON IN IT!

I wish that I was able to call some of them B*** but too bad that I can't and I wish that I could give a middle finger to all of them but too bad that I can't do that too!

I wish that I could be myself I'm too tired of putting masks!

I'm tired of not knowing my exact personality because of all those inceptions and useless and disgusting things that got mixed with my unique peronality!

There's just one me in this world♥

And I'm happy that I'm not like them! 

I stayed with them last time and those things happened and I just wasted my precious time I won't do the same thing again!

Bye :) :*

عید همه مبارک!!!!!!!!!!!!♥★♥★♥

سلام ببخشید بابت تاخیر! |#: خودتون میدونین دیگ از ساعت 2 دارم هی به این عید مبارک بده هی به اون هی تو وایبر هی عادی دیگه اصن یه وضعی بود!!!!

بالاخره الان دو دیقه خلاص شدم! 

یک اعتراف بزرگ همین اول سال: این تغییر زمان پست بلاگ اسکای منو به شدت وسوسه کرد که تاریخ پستو بزارم ساعت 2:15 الکی مثلا من خیلی دقیق و با برنامه و سر وقتم ولی خو ما یه اعوذ بالله گفتیم و خودش دمشو گذاشت رو کولشو و برفت! XD

جدا از تمام این مقدمه ها اومدم بگم عید همتون مبارک! :* امیدوارم سال خوبی داشته باشین! ;) و به همتونم تو تعطیلات هرچندم کوتاه خوش بگذره! :)

دیگه....... عیدتون مبارک! سال نوتونم مبارک! فروردینتونم مبارک! به طور کلی همه چی مبارک! سال و خواب خوبی داشته باشین!

و حالا عیدی من به شما!!!! تادا!!!!!!!

توصیه های پاپا اسمرفی و لیم و بورینگ سارا جون عشق همتون! :پی

تو عید دیدنی زیاد بریز بپاش نکنین! پرتقال برندارین چون می گندونه به دستتون و مخصوصا برا دخترا لباستون و کلا همه چی دیگه! خیار و سیب بردارین با کلاس ترم هست! :پی از تو ظرف آجیل فقط بادوما و پسته هارو بخورین بقیش به درد نخوره شیرینیم که اصن گول ظاهرو نخورین به حرف میزبانم ابدا گوش ندین که ضرر میکنین! تو این موارد نظریه ی پاپا اسمرف اینه که به ندای قلبتون گوش بدین!

^_^

ترجیحا از بچه ها دور بمونین همیشه دنبال یه حوله واسه پاک کردن دستاشونن و بم اعتماد کنین مانتو عیدتون فاتحش خوندس اگه بیان طرفتون! :پی دوباره!

حماماتون عافیت باشه لباس نوهاتونم مبارک فقط مراقبشون باشین همین اول عیدی  نگندن!!! اگه مسافرت میرین یا نمیرین امیدوارم خوش بگذره در هر صورت و کنکوری ها و سوم تجربیا درس یادتون نره الکی مثلا من خیلی خرخونم! به شخصه خودم هنوز لا کتابم باز نکردن و بسیار پشیمونم! :'(

قلم چی ایا آزمون 7 فروردین یادتون نره مخصوصا اگه مسافرتین کارت مهمانم یادتون نره! آزمون جمع بندیه و من هیچی بلد نیستم هاها!!! پیش به سوی قطع آب!!!!!!!!!! ا ببخشید منظورم موفقیت بود! XD

اینم دو کلوم از سارا اسمرف بود! دیگه پیشنهاد دیگه ای ندارم تمام انتقادمم از پسرای شر و بچه هاس! وای خدا!!!!! به من صبر جمیل عطا بفرما!!!!

خب دیگه امیدوارم پست لوسی نشده باشه! اگه غلط املایی چیزی داره به بزرگی خودتون ببخشین نبخشیدینیم نبخشیدین خوابم میاد! برم دیگه دوستون دارم!♥

فعلا... چاو!!! ←03:02 بامداد


20 دیقه بعد نوشت: چرا من نرسیدم پست اتوماتیک بزارم؟!؟! چرااااااااااااااااا؟!؟!

میزاشتم عین بچه آدم راس 02:15:11 میامد خود به خود تو وبم همه هم میگفتن اااااا چه باحال!!! عجب عادم دقیقیه این!!!!!!! :پی

فش ندن از این جور چیزا فک نکنم بگن!

البت این جوری که خودم بیدار موندم و پستو نوشتم گذاشتم حالش بیشتره! طبیعی تره! به طور کل ما راضیم و به هیچ وجه من الوجوهات پشیمون نیستیم! همین دیگه! برین فازشو ببرین!!! :))))

چرا من پست اتوماتیک نذاشتم؟!؟!؟! :پی ←به هیچ وجه جدی نگیرین! ;)