...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

یه پست همینجوری! الکی مثلا من فعالم! :/ خو حوصلم سر رفته تو وبم پشه هم نمیپره! :پی←به قول یکی تو یه جایی!

هه پست قبلیم بدون عنوانه!!!

یادم رفت بنویسم! :#|

ولش کن همون بدون عنوان بیشتر به متنش میخوره! P:

خواستم اینو تو پی نوشت قبلی بزارم گفتم نهههههههه زششششششته....

فارسی با انگلیسی قاطی نه اصن به پیوریتی (purity) پستم لطمه وارد میشه! گفتم مشکلش چیه یه پست دیگه میزاریم چیزی که زیاده پسته و وقت نه اینکه من اصن امتحان شیمی ندارم و جلسه قبلیم امتحانشو غایب بودم و کلیم سرش بم غر زده و نه اینکه اصن کل این هفته رو امتحان ندارم و باید دفتر شیمی و ریاضی و آمارمو پاکنویس کنم نه من خیلی بیش از حد بیکارم و اصنم خوابم نمیاد!!!

ای تو روحت کلم چی!!!!!!!!

پی نوشت: عارتی تو اینو اختراع کردی؟! یادم نمیاد بش دیگه چیا میگفتی؟! مدادچی؟! :/

نه چرا تو روح بچه؟!؟! بچه به این مفیدی به این خوبی!

کی میشه فقط این و کنکور به کاف برن بره خلاص شیم؟! :/

الی بگم چیکارت نکنه این جملت انقد عمیق بود من هنوز نتونستم از اون ته بیام بالا!!! :/

جدیدنا خیلی اینو تکرار میکنم:

کنکوری خواهم داد خواهم ر** در آن!!!!

بله به عمقش به اون ژرفای عمیقش!(دارم حشو میگم رسما ولی نو پرابلم!) فک کنین و به وضعیت من! D:

سوهان چراااااااااااااااا؟!؟! آخه چراااااااااااااااا؟!

نمیدونی وقتی به من میگن یه کاریو نکن دقیقا برعکسش عمل میکنم!

من اون پستو خوندم نظراتشو خوندم رفتم گوگل عکساشم دیدم بزنمت؟!؟!

T_T

نتیجه جالب من قبلا ال را دیده بودم و بسی بسی هم ازش خوشمان می آمد ولی نمی دانستیم مال کدام انیم بید!!!

عارتی یه اعتراف من رفتم داستان بو** ن* پی** رو خوندم!

پی نوشت: الان فهمیدی من چی گفتم اصن؟! :/

فک کنم خودمم بعدم بیام این پستو بخونم نفهمم قضیه چیه!

اسمشو سانسوریدم بچه ها مردم گمراه نشن برن دنبالش! :))

خب دیگه من فعلا برم که کلی کار دارم روز مادرم هست و روز یه چی دیگه که خصوصی بید حالا بعدا پست خصوصیشو میزارم ولی خو رمز نخاین که از این خبرا اینجی نیس! اگه بخوام رمزو بدم اون جلو عنوان مینویسم کلیدشو و یه چیزی میزارم که اونایی که میخوام بخونن فقط بدونن!

فقط نمیدونم چرا اون پست رمزداره که واسه الی اینا بود 11 تا بازدید داشت!!! :/ 

یعنی یه بیکار نشسته هر 30 روز اون ماهو نوشته تا ببینه با کدوم باز میشه آخه من اسم ماهم نگفته بودم! :/

پی نوشت: سوتی داشتم میدادم داشتم اسم ماهو اشتباهی میگفتما خوب شد پاک کردم!

دارم به بی استیکری عادت میکنم! اهههه!!!! دوباره گفتم استیکر عاقا ببخشید توروخدا شکلک! شکلک!!!

فعلا... :*

جدیدنا جا ... .... میزارم! رو اعصابه!!!

با اینکه خیلیا اون :پی و اینا رو استفاده میکنن من به پا یه نفر نوشتم دیگه چه کنیم تو ذهنمون اینجوری تثبیت شده چاره ای نیس! :)

حالا که خوب میفکرم شاید بهتر بود بگم به قول یه عده تو یه جایی! ;)

چرا تو این پست همش از این :/ استفاده کردم؟! :/ :| \:

نظرات 9 + ارسال نظر
بانوی سفید روهان چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 17:06

میگم این بلاگفا که هنوز داغونه ...من فعلا به میهن بلاگ هجرت کردم
siyah-sefid.mihanblog.com
پور مای بلاگ :(

ا آخ جون برگشتی! خسته شدم از بس هی به وبلاگاتون سر زدم خبری نبود پس تقصیر این بلاگفا بی عمه اس!!!
می سرم می سرم حتما!!!

ضحی دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 17:33 http://ghzlzha.blog.ir/

امتحانا تموم شد؟

نچ!
چه خبر از این طرفا!
گفتم کلا دیگه مارو فراموش کردی ج نظرم که ندادی گفتم شاید قهری چیزی نمیدونم!
به هر حال خوشحالم سر زدی واقعا!

الهه پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 18:10

من مث دست و پا شکسته ها نشسته ام تا بلاگفا درست شه تو چرا خاموش نشستی؟؟؟

من کلا خاموشم! اصن تو ذاتمه! بعدمن کلا خسته ام! بعد بی اعصابم! بعد میبینم هیچکی آپ نمیکنه! بعد الان دوره نحس نهایی آغاز شده!
پ بگو چرا نیستی! گفتم داری خر میزنی برا کنکور!
گفتم نگاه خودش به من میگه در هر شرایطی من فعالم بعد رفته! دیدم تو وایبر آنیا ولی خو!
پی نوشت: ذوق کردم دیدم دوتا نظر! فک کردم همه تون رفتین!
یه سوال تو و سوهان هماهنگ کرده بودیم با هم؟!
اون 18:09 نظر داده تو 18:10!!! اونم تو یه روز! جل الخالق!!! واعجبا!!!
یه وبسایت خارجی پیدا کردم لینک وب من و همه شما و تمام لینکایی که به عمرم باز کردم توش هست! به نظرت هک شدم؟! :/ :/ :/ :/
کاربردم از این و این رو به افزایشه جدیدا! :/ و :|
خیلی خوش موقع نظرتونو دیدم واسه اعصابم نیاز بود! دینی تمام نمی شود! ما به خاطر فحش های رکیکمان به دینی عزیز به جهنم خواهیم رفت البت موقع فش دادن استثنا قایل میشدم برا آیات قرآن و اسامی خاص ولی خو به طور کلی! وو نمیتوان آتشش زد یا جرواجرش کرد! تمام اعصاب و انرژی من سر همین دینی به کاف رفت! از دین عاخر متنفرم نکنه شانس آوردم!
حالم بده!!!!!!!!!

بانوی سفید روهان پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 18:09

هیتلر شکنم هات**** اسپاته بچه خوبیه ...راضیم ازش ...:))
خب اگه انیمه رو میخوای ببینی مانگا شدیدا اسپویل محسوب میشه {خوندیش تموم شد...نه؟ :)) } ولی خیلی خفنه اگه میتونی با مانگا کنار بیای بخونش +لیوای مال خودمه ها >_<
پ.ن: نمیدونم چرا دقیقا در ایام امتحانات کامنت دادنم گرفته :|

داغ اسپات خراب نشده مگه؟!
چه خوب فک میکردم چون هیچکی وبشو آپ نمیکنه همه دارن خر میزنن جز من اسکل که هی میام وبا بقیه میبینم نچ هنوز آپ نیس!
پی نوشت: بزار برم نظر قبلیتو بخونم بفهمم قضیه چیه اصن!
نه بابا وقت ندارم که! انیمشم تو لیسته دانلود داره خاک میخوره اساسی منگاشم رفته جزو کارای نکرده و کارای بعد کنکور حالاحالاها نمیرم سراغش!
هروقت قشنگ شناختمش لیوایو بعد رو این پیشنهاد که مال تو باشه فک میکنم!
کار شایسته ای میکنی منم همینم!

ضحی پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 00:27 http://ghzlzha.blog.ir/

سارا جان الان به کدومشون جواب بدم؟ :دی
اول بگو چکار کردی که به منم مربوط هست؟ حس کنجکاویم به شدت گل کرده... لطفا یه نظر خصوصی در این مورد واسم بذار.
توی آردا فکر میکردم پسری.
قلم چی را به حال خود واگذار! :)
درگیری های ذهنی و شخصیتی توی سن و سال ما طبیعیه. روح و ذهنت رو آزاد بذار و به خودت اجازه بده که در طول زمان راهت رو پیدا کنی. نه خیلی عجله کن و نه خیلی کند عمل کن! همینطور عاقلانه تصمیم بگیر تا اتفاقی نیافته که بعد پشیمون بشی.

چیز زیادی تا تعطیلی مدرسه ها نمونده. صبور باش :)

خفه کردم خودمو تا ج دادیا!!!
طولانیه! یک شنبه امتحان ترم دارم جمعه هم هم کلم چی دارم هم یه آزمون دیگه! وقت کنم میگم خودمم میخوام زودتر بگم خلاص شم!
آخ جااااااااااانننننن!!!!! خوشحالم فکر میکردی پسرم هاها!
اتفاق که زیاد افتاده که ازش پشیمون باشم شایدم یه ذره زیادی زیاد! یکیشم همین دیشب+اامروز!
تعطیلی مدرسه عاره ولی کنکور نه!
باعث خوشحالیه که امتحانا شروع شد و دیگه لازم نیس تا سه ماه ریخت نحس دوستان گرامو ببینم!
پی نوشت: واقعا باید روز قیامت به خاطر فشایی که به بقیه دادیم ج پس بدیم؟!
از ج پس دادن به بعضیا زورم میاد ولی خب حقمه! اعتراضی نیست!
یه جورایی مطمئن بودم امروز ج دادی!

ضحی جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 13:51 http://ghzlzha.blog.ir/

کوشی دختر؟ ناپیدایی؟

ضحی من باید به تو یه چیزی بگم ولی روم نمیشه بگم از عواقبش میترسم!
یعنی میدونی دوس ندارم ناراحتت کنم چون به نظر خودم کاری رو کردم که تو اصن خوشت نمیامد! و البت اینم بگم که مربوط به تو!
اولش خیلی خوشحال شدم ولی بعد که به عکس العمل تو فکر کردم...
حالا ببینم کی وقت میشه توضیح بدم! دارم خل میشم! دوس ندارم...←ولش کن بهتره ادامه ندم!
پی نوشت: از شرمساریه که کم پیدام!
حالش نیس!
خسته ام خیلی خسته و جدیدا خود درگیری های درونیم در وقتی که نباید به اوج خودشون رسیدن دارن کلافم میکنن!+بار گناهی که هی سنگین و سنگین تر میشه! و کلی توبه که هی شکسته میشن و دوباره باید چسبوند!+ امتحان های بی تمام و نتایج زیبای کلم چی! شرایط افراد و آدمایی که اصن دوسشون ندارم و هرروز باید تو اون مدرسه و سرویس کذایی که باید تحملشون کنم و فقط حرصم میدن! و کلی آرزو و استعداد ناشکفته که فک کنم آخر سر باید بع گور ببرم! و همچنین کلی کار نکرده و ناتمام! ولی جالب اینجاست که اگه همین الان ...←دوباره هم ولش کن!
پی نوشت: نظر خیلی داغونی به نظر میادمیاند ولی خداییش انرژی مثبتی دیگه توم نمونده که بچپونم توش! لطفا تحمل فرمایید! اگرم علاقه ندارید تحمل نفرموده کلا توجهی نکنید!
پی نوشت: یه سوال فکر میکردی تو آردا اون اول پسرم یا دختر؟! کلا نظرت چی بود در موردم؟! هیچوقت ج ندادی!
پی نوشت: زیادی تو این نظر خودم بودم! دیگه اگه اون ... رو هم مینوشتم احساس میکردم زیادی دارم چیز از خودم لو میدم پس بیخیالشون شو! لحن نظرم یه جوریه خستس افسردس نمیدونم کلا خوشم میاد!
پی نوشت برا خودم!← be proud of your g.l
جدیدا رفتم تو فتز پسریم کلا خوش میگذره بعد یهویی فاز دختر درونم فوران میکنه از این فاز پسری فاز دختری نشت میکنه کلا چیز جالبیم این چند روز! خود درگیر مزمن!
منتظرت بودم! مرسی سر زدی
شب بخیر من برم بدرسم! انقد خستم جدیدا دیگه برام مهم نیس همین جور دارم امتحانارو میگندونم خدا نهایی رو رحم کنه عوضیا ( خواستم یه فش دیگه بدم رعایت کردم) استراحت نمیزارن برا عادم!
پپی نوشت: فک کنم اگه بیشتر منو بشناسی اصن ازم خوشت نیاد یعنی یه جورایی مطمئنم!
چقد پی نوشت! خیر سرش نظر بود نه پست!
فی*** شکن عشقم؟!
چهره های قدیمی که نمیشناسنت ولی میشناسیشون حس جالبیه!
نشستم افکارمو نوشتم خوبه دوتا کلمه سوال پرسیدی! :/

بانوی سغید روهان سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 19:57

ها ...دتس مای گرل
مانگای اتک آن تایتانو هم نیبین .اصلا تو گوگل سرچ نکنیا
تو ویکیشم نرو

با فیل** شکن تشریف آوردین؟! زود تند سریع معرفی کن بدانم! مال خودم داغون بید!
این الان امر به خوندنه یا نهی از خوندن؟!
من تشویق محسوبش میکنم! بریم ببینیم قضیش چی بید همه هی میگن نرو دنبالش؟! (کدوم همه؟! نکنه تو وب خودت خوندم! اصن درمورد همین بود؟! )
راستی چه عجب از این طرفا؟!
دیشب چه خبر بوده هی یهویی هم ازم یه یادی کردن! در هر صورت مرسی سر زدی!
پی نوشت: بزار برم یه نیگا بندازم اصن پستم چی بود!!!

الهه یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت 13:05

ذغال چی!!!
بوکو نو پیکو.... فکر نکن نفهمیدم!!!
داستانش چیه مگه؟؟؟

نگو...نگوووووو.....
فردا بچه مردم منحرف شه تقصیر تو!!!!
منظورم تو نبودی که! کسای دیگه ای که میان تو وب منظورم بود! اومدیم و یه بچه آفتاب مهتاب ندیده اومد اینجا از راه به در شد گناهش میشه پا ما!

ضحی شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 00:50 http://ghzlzha.blog.ir/

اون لینک قسمت دوستان!
بعدا میام یه نظر طولانی تر میذارم!


بیا خوشحال میشیم! تشریف بیارین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد