...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

غولی زشت پست عوضی نحس و ... به نام امتحان نهایی!

و بدین منوال سارا امتحانات نهایی خود را تک تک به گند میکشاند!( تلاش بسیار برای استفاده نکردن از اون کلمه زیبا برای بیان شدت گند! )

کلا همه چی اوکی بید! نو پرابلم! مشکلی نیست!

بدین گونه است که بنده به اینکه در مسند نفر سوم کلاس باقی بمانیم قناعت نموده و از دوم شدن به طور کامل چشم پوشی مینماییم و به شدت خشنود اگر تمامی نمران ما نه 20 همان بالای 19 باقی بمانند به لطف و مرحمت الهی!

که ما به شدت تلاش مینماییم از رحمت ایشان ناامید نگردیم ولی به دلایل نامشخص ایشان ما را در منجنیق آزمایشات الهی خویشتن قرار داده تا به احتمال بسیار زیاد ایمان ما را نسبت به خویش بسنجد پس به شدت تلاش مینماییم ناامید نشویم!

من به شدت کیوریس بیدم بدونم وضع وایتی چطوره ولی خب متاسفانه متاسفانه رمز آردایمان گم بید! :/

من به شدت منتظر روز آمدن نتایج هستم نه فقط به خاطر نمرات برای اینکه بتونم برگه سوالارو آتیش بزنم و به شدت منتظر بعد کنکور نه به خاطر تمام اتفاقات خوب بعدش به خاطر آتیش زدن کتابام به خصوص ادبیات و دینی و زمین البت بعد جدا کردن اسامی خاص!

من برم لالا دارم میمیرم! 

دعا کنید لطفا!

گویا دعاهای ما به خاطر گناهان زیبای فراوان مورد قبول واقع نمیشه! :(

حالا هنوز جوابا نیومده نباس ناامید شد مگه نه؟! T_T

+دیگ گریم نمیاد متاسفانه چه حیف!

+تمام اون چیزایی که به خاطر انجام ندادنشون واقعا خاک بر سر میکنم! 

به درک اصلا مهم نیست دیگه نه ...

فقط دوتا چیز کاشکی به حرف ضحی میگوشیدم کاشکی فک نمیکردم نهایی قراره از امتحانا مدرسم راحتتر باشه! 

نگو هنوزم دیر نیست...

من خرم که عادت کردم

پی نوشت: خودمم میدونم پستم گنگه به بزرگی خودتون ببخشین ولی واقعا حالش نیست

خستم...خیلی زیاد... خیلی...

پر انرژی منفیه میدونم بازم ببخشید

بای بای من رفتم بخوابم

سال 77 سالی نحس در آموزش و پرورش است بله! کلا همه تغییرات و بدبختیا واس ماس نمیدونم با ما چه پدرکشتگی دارین واقعا ولی ازتون نمیگذرم واقعا نمیگذرم + من تنبل نیستم پس لطفا نظر چرت نزارین که واقعا بی اعصابم! جفت پا ... هیچی فقط خیلی بی اعصابم تمام( بچه ها با شما نبودما یه وقت به خودتون نگیرین منظورم این بود که نه اینکه اسم وبلاگم تو وبای به روز شده تو صفحه اول میاد اومدیم و یکی باز کرد اومد نظر چرند پرند گذاشت چون حوصله نداشتم واقعا اینو گفتم اوکی؟! :) ←چندین روز بعد نوشت!)

*

*

*چندین روز بعد نوشت: نهایی خر است!!!

↑نهایت تنبلی شخص شخیص بنده در ایجاد پست جدید! بله...

نظرات 8 + ارسال نظر
white witch شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 12:30 http://palemoon.mihanblog.com/

هلو:)
با من کاری داشتید عایاع؟:))

ا چه جالب وایتی!
خوشحال شدم برگشتی وبت!
نه همینجوری چون تو هم تجربی و سوم بودی اون موقع این پست دوس داشتم بدونم اوضاع تو چطوره!
چی شد به وب من سر زدی؟! آخه من صد سال پیش نظر گذاشته بودم وبت!

ضحی پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 01:30

نمیخوای به روز کنی؟ از این فرصت ها استفاده کن وگرنه وقتی درگیر درس خوندن بشی دیگه وقت و حس و حالشو پیدا نمیکنی.

ضحی سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 02:03 http://ghzlzha.blog.ir/

میگما تو کلی چیز از من میدونی؛ ولی من هنوز نمیدونم توی چه شهری زندگی میکنی؟

ضحی سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 02:01 http://ghzlzha.blog.ir/

میگما، تو کلی چیز از من میدونی؛ ولی من هنوز نمیدونم توی چه شهری زندگی میکنی!

اووو چه جالب تا 2 بیداری!!!
اونو که خودمم بش اعتراف کردم!
پی نوشت: این دفعه دوبار اومد!

بانوی سفید روهان دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 01:56

کامنت خصوصی ندارد اینجا عایا؟

اونو تایید نکردم نگران نباش!
داره نداره واقعا؟! :/
مرسی به خاطر کتاب احتمال زیاد بخریمش!

ضحی یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 16:24

جواب ندادم ؟ :/
یادمه که یه جواب بلندبالا نوشتم. احتمالا ذخیره نشده!
ببخشید اگه ناراحت شدی الان میرم چک میکنم.

اشکالی نداره تقصیر تو که نبوده!

ضحی شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 12:43 http://ghzlzha.blog.ir/

چرا قهری اخه؟ :/
کدوم قضیه؟ خیالت راحت من آدم قهر کردن نیستم. :)

چون ج نظرمو ندادی!
همون قضیه که گفتم یادآوری کن بعد کنکورت بت بگم!

ضحی جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 14:52 http://ghzlzha.blog.ir/

:دی
واقعا رمز آردا رو گم کردی؟

آره!
باهات قهرم!
البت اگه اون قضیه رو بت بگم توهم با من قهر میکنی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد