...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

........................................... :l l: .........................................


The end
As promised
...
^_^
!Goodbye everyone I'm gone for good

نظرات 8 + ارسال نظر
الن جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 01:06

یعنی نمیتونی گزینه ی فراموشی رمز عبور رو بزنی؟ آدرس ایمیلت رو که بلدی! اگر هم رمز ایمیل رو گم کردی که اون هم چاره داره.

گفتم که کاملا گم نشده تو لپ تاپم هست ولی چون اون دو ساعتی طولش میده تا بالا بیاد و بالا هم که بیاد نمیدونم چه فایلیه واسه همین نرفتم دنبالش!
خواستم بزنم ولی ایمیلی که تو آردا داده بودم آدرسشم بلد نیستم چه برسه به رمزش! :/
حالا یکاریش میکنم فوقش تو وبم سوالارو ازت میپرسم! :))))
راستی آردا رو یادم رفته بخش صندلی داغ اینا کجاس اصن؟! بدون ورودم میتونم بخونم؟!

الن چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 22:12

سلام. خبر داری رو صندلی داغ نشستم؟ :دی

اوهوم تو وبت خوندم تبریکات کاشکی منم میتونستم بیام آردا! :(
پی نوشت: رمز همچنان گم شده! T_T

الن پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 20:13

لطفا بیا بیان! مردم از تنهایی
حالم خوبه فعلا درگیر انتخاب رشته ام. تا چه پیش آید خدا داند...

آخه سختمه از بلاگ اسکای بکوچم! :(
اگه خیلی به خر شدنش ادامه بده بلاگ اسکای انتقال میدم! :)
خوبه! غصه نخوریا! :)
ضحی من نسبت به بقیه تجربیا خیلی خیلی کم میدرسم و خیلی خیلی میترسم! ولی مسلما نباید با این وضع انتظار معجزه داشته باشم! T_T

الن سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 05:14

سلام، چطوری؟ خوابم نمیبرد گفتم احوالی ازت بپرسم.

ا چرا بلاگفا خر شده من اینو تاییده بودم ج هم داده بودم اینم داره خر میشه فک کنم بهتره زودتر تا وبو نپرونده انتقال بدم! :(
فک کنم یه چیزی تو این مایه ها بود!
سلام خوبم مرسی ببخشید دیر دیدم ممنون یادی کردی ازم سر زدی گلم! :)
منم به وبت سر میزنم ولی وقتی حالش باشه نظر میدم ناراحت نشیا از دستم! :#(
اوضات چطوره؟ قضیه کنکورت چیشد هنوز درگیرشی؟!

الن یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 04:57 http://ghzlzha.blog.ir/

شناختی؟ چرا جواب ندادى؟ :(

یا خدا!!!! X_X
دومتر جواب نوشته بودم طبق معمول این بلاگ اسکای روانی گرفته آپدیت کرده خودشو مثلا کلشو پاک کرده من الانه دیگ دق کنم!
آره بابا شناختم!

الن شنبه 20 تیر 1394 ساعت 16:57

سر نمیزنی خانم!
دارم غرور و تعصب رو میخونم. یادم رفته بود چقدر دارسی و آقای بنت رو دوست دارم

فک کنم یه همچین چیزی بود اگه اشتباه نکنم!
چرا سر میزنم نظر نمیزارم!( خر شده شکلکم نمیزاره بزارم خودت بگیر کدومو میگم اونی که نیشش تا بناگوش بازه با اونی که سرخ شده :) )
من تا پیارسال هرسال تابستون میخوندم گاهی حتی دوبار تو یه تابستون یا حداقل فیلمشو میدیدم فک کنم شیش باری شده باشه البته اون نسخه من ناقصه نسخه کاملش گرونه نمیخرم!
دارسی همچنان ناموس ما بید! ( دوباره همون نیش تا بناگوشه! )
آقای بنت ماله خودت!
باورت نمیشه چقد خوشحال شدم نظرتو دیدم خیلیا باور میکنی؟!
ساعت 4:30 صبه! من برم بخوابم که بیدار نمیشم!
امیدوارم چیزیش یادم نرفته باشه! :(

بانوی سفید روهان شنبه 6 تیر 1394 ساعت 14:53

why?!

قبلا گفته بودم اول تابستون میرم دیگ!
بعد کلا حالم ندارم زیاد!
حالا شاید کلا برگردم یا گاهی یه چیزی بزارم!

ضحی جمعه 5 تیر 1394 ساعت 20:50

:| پاشو بیا خودتو لوس نکن.

نومویام!
فقط نظر می تاییدم!
حال ندارم پست بزارم خو باس بشینم بدرسم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد