...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

نانسنس های قبل از خواب! :/

امتحان خوب نشد! T_T

خوابم میاد!

اه امتحانای لعنتی تمومی ندارن!!! >_<

آه ای افکار هنری فرصتی مناسب تر نیافته بودید که عین کنه به مغز بیچاره من بچسبید؟! ▼_▼

دلم نسکافه میخواد! ^-^

دوس دارم زودتر آبجی گرام برگرده! :(

میخوام با آبجی گرام بحرفم! ^-^

شب یلدا، کریسمس، ...

من چقد خوشحالم!!! ^-^

گور بابای امتحان امروز هم مثل بقیه روزها به دوز هنری جون می چسبیم خیلی هم خوب!!! ^-^

توصیه سارا اسمرف به بچه های توی خونه ( خداحافظی هم مثل سلام همیشه یادت بمونه!←... :| خاک بر سرت برو از قدت خجالت بکش اگه از سنت خجالت نمیکشی!!! چنان با لحن خاله شادونه هم میخونه گنده بک!!! P:):

هرگز از سارا الگو برداری نکنید! :)))

به دلایل مختلف نه فقط اینا البت! D:

اصلا الگوی مناسبی نیست! یعنی تو بگو یک درصد!!! :/

(خیر سرم دارم در مورد خودم حرف میزنم!!! ://// شما بی خیرا هم نمیگین اصلا شکسته نفسی میکنی و این حرفا واقعا که... :)) )

یاد D W افتادم! آخی!♥


دوباره خوابم میاد به نانسنس گویی افتادم توجه نکنین!!! :))))

فعلا...

نظرات 1 + ارسال نظر
غزل دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 22:38

سارا جون یلدات مبارک ^^
این مدت رفته بودم خونه و اونجا نت نداشتم :)

مرسی یلدای تو هم مبارک!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد