...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

من خوب میشم...

حتی اینکه خودمو با عضبانیتم پر کنمم دیگ فایده ای نداره چون آخر سر همه رو دوباره سر خودم خالی میکنم!

نمیخوامم سراغ خوندن برم!

بیچاره ن. که باید ببینه و بفهمه ولی نتونه کاری کنه!

چرا هیچکی نمیفهمه؟! چرا هیچکی نمیفهمه من حالم خوب نیس؟! چرا هیچکی اهمیت نمیده؟! چرا همه کورن؟!

همیشه باید همه چی رو گفت تا بفهمین؟!

آدم بزرگای عوضی خودخواه کور!!!

از همه چی بدم میاد!

لعنت به همه چی!

کی.سی. تو یه کاری کن لااقل لطفا! لطفا!

من هیچ امیدی ندارم!!! :(((

من خوب میشم!

نیازی به کمک کسی ندارم!

آره!

و همه احمق و نفهمن! آره این چیزیه که هستن!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد