...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

چرت و پرت!

راستی دوباره از اون امید واهیا تو خودم به وجود آوردم! ^-^

واای خدا من نمیخوام دوباره از شنبه اون احمقارو تحمل کنم!

جدیدنا ضریب تحملم خیلی اومده پایین!!!

باور کنین گاهی واقعا میخوام کلمو بکوبم به در و دیوار!!!

من واقعا باید از این تخیل سرشارم یه استفاده ای بکنم!!!

دوباره ناراحتم آه برو یه قسمت سریال لعنتی رو ببین و یه دنیا رو از گوش دادن به ناله هات نجات بده!

تو خوابم میخواستم دنیارو نجات بدم ولی خودم خوابم برد بعدم اصن تهدیدی در کار نبود!!! :|

خوابای مسخره خوابای مسخره!!!

آره واسه همینه که دوباره ناراحتم لعنت!!!

باید جلوی خودمو بگیرم!

باید درس بخونم!

لعنت من برای درس خوندن آفریده نشدم! اصن برای سازگار بودن آفریده نشدم! کل دنیا با قضاوت های غلطشون حداقل همین یه دونه رو درست فهمیدن من همیشه ساز مخالف یا متفاوتم! نه اینکه از رو لج و لجبازی ایناها ولی همینه که هست!

البته من خیلی با همین اسکلا کنار اومدم وگرنه تا الان صدبار نفری مرده بودن!!!

آه لعنت!

اه بدن انسان چقدر ظریف و رو اعصابه!

دوباره به مرض قبل برگشتیم!

چرا هنوز هیچ خری نیست؟!

میگم ذهن نکبت من تا میبینه من ناراحتم میره دنبال علت یابی چندتا بدبختی دیگم برام پیدا میکنه همینه!

من برم!

فعلا...

نظرات 1 + ارسال نظر
غزل جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 07:16

بنظر من هیچکی برای درس خوندن به وجود نیومده، اونایی هم که درس می خونن فطرتشون دستکاری شده! :|

لایک!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد