...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

من دارم میمیرم...

من نیاز به یه معجزه کوچیک دارم واقعا نیاز دارم!

نیاز به یه خورده انرژی مثبت! یه خورده امید!

باور کنین کارم با همون یه خورده هم راه میفته!

ولی کو؟! نیست!

من اصن خوشحال نیستم! من اصن حالم خوب نیس! ولی همه کورن!!!

هیچکی اهمیت نمیده همه سنگن!

شرمم باد! ( ادامشو خودم میدونم بسه!)

شما اگه جای من بودین چه حالی داشتین؟!

وقتی همه چی بدتر میشه مشکلات زیاد و زیادتر میشن ولی هیچی درست نمیشه مشکلات قبلی با بعدیا جمع میشن و همینجوری زیاد و زیادتر میشن! من نیاز دارم یکی بیاد واقعا دیگ تنهایی نمیتونم از پسشون بربیام لعنتی نمیشه واقعا نمیشه یکی بیاد و از زیر این همه مشکل بکشدم بیرون چرا نمیفهمی مگه تو هم دیگ گوش نمیدی دیگ فایده نداره هرچی حرف امیدوار کننده بوده به خودم زدم هرچی تلاش کردم لعنتی نمیشه!

;کمک من دارم خفه میشم!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد