...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

نانسنس گویی

ازت انتظار نداشتم اینجوری بری اینجوری باشی ...

انتظار نداشتم 

کاشکی ناراحتت کرده بودم

کاشکی در موردت بد قضاوت کرده بودم

کاشکی تصوراتم درست از آب درنمیومد

کاشکی بی خداحافظی نمیرفتی

کاشکی نمی ترسیدی

کاشکی میپرسیدی

کاشکی جا نمیزدی

لعنت 

دیگ الان برام مهم نیستی

شایدم هستی

ولی نه مثل قبل

به سلامت.


کاشکی دعوامون نمیشد

کاشکی اختلاف نظر نداشتیم

کاشکی میشد کمکت کنم

کاشکی میزاشتی کمکت کنم

نشد

مهم نیست.


تو که پرت بودی و هستی

ولی یه خورده گویا مهمی.


هنوزم بهت امید هست

ولی من برای تو مهم نیستم

پس این از الان تمام شده است

مهم نیست.


فردا

امید

امید

امید

دقت

دقت

دقت

اعتماد به نفس

اعتماد به نفس

اعتماد به نفس


د. آخیییییی ♥~♥


پست هرچه پیچیده تر←تعداد بازدید بیشتر←درک پست پایینتر :)


نگرانم

می ترسم


باید برم

بدرود


پی نوشت: نظرتون چیه به جای نانسنس گویی از خواب نامه یا مثلا خواب نوشته ای چیزی استفاده کنیم ها؟!

اگه در و دیوار عزیز نظری داشتن ذکر کنن خوشحال میشیم بشنویم!  ~_^ به یاد یکی که دلم براش تنگیده!

یادش بخیر دوستای وفادار و صبوری بودن خدایی دلم خیلی براشون تنگ شده با اینکه هیچوقت ندیدمشون و نشناختمشون خیلی خوب بودن خیلی خوش گذشت یادش بخیر!

جا داره یادی هم از م.ب.د.ک.ب2 ، س.گ.س و بقیه مزخرف های عزیز بکنیم که فردا قراره دوباره ریخت نحسشونو ببینم! >_<

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد