...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

T_T

دیوید مرده!!!

باورم نمیشه!!!!

همین چندوقت پیش که آلن ریکمن مرد گفتم این پیره فسیله یه وقت نمیره بیا اینم مرد! لعنت :'(

گفتم چرا در موردش اینطوری حرف میزنن ولی فکر نمیکردم باور نمیکنم! فاک!!!!

حالم از امسال به هم میخوره متنفرم از امسال متنفرم سال نکبتی سال گ*ه عوضی کمتر از یه ماه دیگ تموم میشی و سایه نحستو از سرمون کم میکنی سال حال به هم زن!

میخوام گریه کنم اما اینجا نمیشه لعنت

لعنت به همه چی!

تعداد مردگانم و دلایل ناراحتیم هر روز زیاد و زیادتر میشن جای کمتر شدن و دلایل خوشحالی کم و کمتر لعنت به این زندگی تف به این دنیا

+فقط یه معجزه میتونه باعث شه من امتحان لعنتی فردا رو خوب بدم!

+جریمه شیمی هارهار

من خسته ام

از این دنیا و زندگی و سال متنفرم

دیوید مرده و من باورم نمیشه

خواننده مورد علاقه خواهرم و ن. و من

چجوری به آهنگی که همیشه خوشحالمون میکرد گوش کنم و به این که طرف مرده فک نکنم و گریم نگیره و تازه بخندم

مرسی دنیا که دلایل کوچیک خوشحالیمو ازم میگیری

برو به جهنم

ازت متنفرم

از همه چی متنفرم

من تلخم

پر از تنفرم

پر از خشم

شدم امسال

بهتره بگم

سارای خوشحال هر روز بیشتر و بیشتر میمیره

و همه خنده هام مصنوعی و مصنوعی تر و زورکی تر میشن

خیلی سخت میخندم سخت تر از قبل

مرسی که نابودم کردی

نمیتونم بخندم

متاسفم

+گریه کردم!

نظرات 3 + ارسال نظر
غزل سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 11:09

تلگرامت رو چک کن :)

:))))

غزل سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 02:52

سارای خوشحال رو پیدا کن، لطفا...

هنوز زندست! ^-^

غزل دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 14:34

:((
سارای خوشحال هنوز هم باید یه جایی باشه. بگرد سارا، بگرد...

چه عجب ازت ناامید شده بودم!
سارای خوشحال مرد خفش کردن خودمم خفش میکنم میتونی صبر کنی داداشم بیاد نجاتش بده ولی متاسفانه داداش هم اینورا نیس که بیاد!
من داداش ندارم داداش یه قضیه ای داره که حوصله ندارم توضیح بدم فقط بدون آدم نیست!
سارای خوشحال مرد! امسال مرد چندبارم مرد هر روز میمیره هیچیکیم اهمیت نمیده هر روز خفه میشه هیچکی نمیبینه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد