...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

خوشی های مریض وار :/ :| :\

من عاشق این خسته های غمزده به وقتش خشن گاها خندون و مفلوک و بدبختم!!!

گوگولیای من!

یعنی عین خودم بدبخت بیچاره یافتم !

ببخشید ببخشید من غلط بکنم اینجوری خطابتون کنم شما خیلی هم پرفکتین!

لعنت!

اصلا دیوونشونم!!!

به درک زر نزن ذهن عزیز!

اشکالی نداره!

دلیل نمیشه نخندم!

یکی به جمعشون اضافه شد خو که چی دلیل نمیشه عشق نباشن!

منم یه روز بهتون می پیوندم کلی با هم خوش میگذرونیم یس یس!

یعنی من براش چیم؟!



تا چند وقت دیگه هست؟؟؟

؟

؟

؟

من میترسم

من خیلی میترسم

من کنار نمیام

نمیتونم کنار بیام

خواهش میکنم بهم ثابت نکن که میتونم




من عاشق این احمق های دیوونم هم هستم




من عاشق آ. هم هستم


اه لعنت تو عاشق همه هستی


یکی بیاد منو جمع کنه تا فاز وبلاگو به کاف ندادم :|

چمه؟!

ام آی اوکی؟!

آی گس نات! :/

دعا کنید این خوشی قبل بدبختی نباشه! :/

 

I'm so happy

I'm listening to sad songs

And I'm happy

I'm sure

I went crazy

I love these bloody guys

Sh*t

They're great

They're awesome

They're sugoi

They're kakoii

They're kawaii

♥~♥ ♥~♥ ♥~♥


من الان میمیرم!!!!!

دکتر، د. و س.، ش.، د.، ا.، آ.، کی.سی.، ل.، ه.ک.، ... 

من الان از دست میرم!!!!!!!!!!!

من برم تا اینجا رو به گند نکشوندم با این فن گرلینگم!

کی.سی. الان میره خودشو میزنه به عقلتم شک میکنه روانیی!!!

ن. گوگولی من آخییییییییییییییی

ن. به عقلم شک کرد از این ابراز علاقه های غیرمترقبه! :|

من اصلا حالم خوب نیس!

ن. : آر یو اوکی؟!

ن.: سارا آر یو اوکی؟! سو سارا آر یو اوکی؟! آر یو اوکی سارا؟!

سارا: اوه نو نو

اوه نو نو نو

این ها قضیه دارد که خب مسلما شما ندانید

فعلا...


من چقد نازم من چقد پرفکتم من چقد با استعدادم وااااایی

:|||||||||||||||||

یکی بیاد منو با کفگیر از رو سقف جمعم کنه ته گرفتم دیگ!!! ://///

آی لاست مای مایند

آی نو آی نو

اووه یه

هیر وی گو نو

O_o

عاقا بزارید خوش باشم برا خودم دارم هذیون میگم! :))))

هرکه این پست را درک کند به درجه ای از علم رسد که آن را ابتدایی نباشد! :|

مامان جان من تو این خورش کدو چی ریخته بودی؟! :/

این دفعه دیگ واقعا گوت بای!  P:

نظرات 2 + ارسال نظر
LO0OVE پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 ساعت 17:56 http://maloosak.69.mu

خیلی از سایتتون خوشم اومد موضوعاتشو متنوع ترکنین بهتره
از ته دل خیلی دوست دارم شما هم به من سر بزنید
6568

تنوع بخوره تو سرت!
بنده هم از ته دل خیلی از شما متنفر میباشم!

غزل پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 ساعت 17:51

امان از بعضی غذاها! :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد