...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

نقاب ترک خورده نشت میکنه...

"امروز افسرده ای دوست ندارم من دوس دارم خوشحال باشی ( منظورش مثل همیشه اس)"

میبینین چی میشه تو مدرسه اگه خودم باشم اگه تظاهر نکنم اگه نقابی در کار نباشه

میگن چشه؟! تعجب میکنن ناراحت میشن زر میزن

احمقا من همیشه همینم

همیشه ناراحتم باشه حالا که دوس داری بازم بهت جوابای مسخره میدم که از سر خودم وات کنم بازم بهت لبخندای الکی میزنم بازم با اینکه دوس ندارم میام باهاتون بیرون تو حیاط بازم تظاهر میکنم گه عصبانی نیستم و فقط خوابم میاد

چون این چیزیه که میخواین

لعنتیای عوضی

اگه وارد یه محیط جدید شدم  از همون اول همونی که هستمو نشون میدم چه بقیه خوششون بیاد چه نیاد که الان اینجوری نشه که اگه بخوامم نمیتونم

لعنت

فعلا...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد