...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

o_O

جدا از این قضیه که من کی.سی. رو عین خر درک میکنم و به هم شبیهیم و از این جور چیزا که خب چندان الان مدنظر نیست

من کپ ه.ک. ام خود خود ه.ک. ام!!!!

میتونه ورژن داداش باشه ولی مهم نیست مهم اینکه خب داداش و اینا من میدونم که درکار نیست من منم! حالا ورژن من یا داداش حالا بزارین واضح تر توضیح بدم یونو داداشی درکار نیست داداش منم ورژن پسرونه من مثل همون داستانه و شخصیت جدایی نیست فقط درصد پسریتش بالاتره همین من چون خیلی دختر نیستم و از خیلی دخترها بدم میاد و خب البته از پسرها هم بدم میاد و کاملا با این قضیه که دخترم اوکیم و البته میدونم گاهی دوس دارم پسر باشم ولی خوشحالم نیستم سارا جفتمون میدونیم تو چه پسری میشدی خاک بر سرت و البته چون خیلی تنها بودم و کسی جز خودم نمیتونست نجاتم بدم خودم خودمو نجات دادم و چون رفتار خودم که نجاتم دادم موقع نجات دادن خیلی پسرونه بود من به خودم وقتایی که خیلی پسرونه رفتار میکنم میگم داداش اوکی؟! میدونم درکش سخته ولی خودمم میدونم که قصد ندارم فعلا چند شخصیتی بشم تنک یو به قدر کافی دردسر دارم فقط جای خوشحالی اینه که ورژن پسرونه خیلی قوی تر از ورژن دخترونس پس من الانا کنترلو میدم دستش مثلا وقتایی که مسخره بازی درمیارم و اینا البته نه بهتره بگم کلا من در مجموع اینجوری شدم ولی خب وقتی رو مود پسرونه ام اوضاع بهتره کمتر اهمیت میدم و ناراحت میشم و حتی مشاهده شده شبیه پسرا و داداش بزرگا برا بقیه رفتار کردم یجورایی شبیه میسا یو گت ایت آی نو ایتس تو کاپلیکتد بات ترای تو آندرستند اوکی؟! حالا دارم برا چی اینارو میگم

برا اینکه میخوام بگم من و ه.ک. خیلی شبیهیم ولی وقتی رو مود پسرونه ام دیگ زیادی شبیه میشیم جدا از اینکه مود پسرونه خوش خنده تر و کوفتی ترم هست!

میدونین من گاهی رو حد وسط خنثی ام یا خیلی دخترونه میشم یا خیلی پسرونه کاملا به مودم بستگی داره 

خب الان حالت خنثی ام

خوبه خوشحالم اینو نوشتم

بهم یادآوری میکنه که داداشی درکار نیست

نیاز دارم گاهی بهم یادآوری شه یونو؟!

اه لعنت دوباره یونو افتاده تو دهنم مثل مه و بقیه! :/

من منم من چندتا نیستم من خودمم ترکیبی از همه اینا!

به هرحال در کل خواستم بگم که من خیلی شبیه ه.ک. لعنتیم!

جونمی من شبیه د. ام خیلی تو خیلی موارد! 

راستی مدی ممنونم میدونم که ایجارو نمیخونی

ولی ممنونم که خیلی از چیزهایی رو که من نتونستم حالا به هر دلیلی بنویسم رو نوشتی ممنونم که حسمو تو خیلی از موارد خیلی خوب بیان کردی

و مرسی ضحی

من بهترین تعریفا رو از تو و آبجی گرام شنیدم

یکی همون یک الف تمام عیار و اونم دارسی مرسی خیلی دوس داشتم شبیهشون باشم 

و اینکه آبجی گرام گفت شبیه د.د. میخندی!!!

:)))))

ژووووووووون

اینو کاشکی می خوندی هرو! :))))

خب من دیگ واقعا باید برم!

امتحان و از این جور چیزای مسخره

ولی خب همین چیزای کوچیکم خوشحالم میکنه خواستم بدونید

من انتظار چیز خفنی ندارم

ولی دروغ نگین وعده الکی ندین

قابل توجه یکی که همش ناامیدم میکنه

ه.ک. لعنتی

دلم تنگ شده بود اینجوری صدات کنم

ن. هیچوقت اونجوری نشو باشه؟!

هیچوقت تنهام نزار!

و دوست دارم کوچولوی من! 

و همینطور م.ه.ه.

پایان

سارا

+من یکیم! تکم! ^-^

نظرات 1 + ارسال نظر
غزل چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 01:03

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد