...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

:/

لیست شباهات به ترتیب:

ه.ک.

کی.سی.

ن. و بقیه

د.و. و د.د. تقریبا تو یه سطحن

م.


متاسفم کی.سی. خب ما بعضی جاها مسلما فرق داریم


جان مرد ولی خب من فقط ناراحت شدم 

سای مه


جالبه که رو میز مدرسه پیدا شد :/ س. رو میگم


دوباره واقعا؟! :/

چرا به هرچی فکر میکنم میاد :/ 

چرا من انقد میتونم خودمو جای افراد بزارم؟! :/

یه خورده زیادی زیاد نیس؟! :/

نمیتونم امیدوار باشم قدرت خاصی دارم؟! :/

خب معلومه که اینو خیلی میخواستم از همون اول مثل م. و ب. و خیلی چیزای دیگ!

اه من از همون اولم خیلی آینده نگر بودما!!! :/

شاید واسه همینه که خوب دروغ میگم! :/

خب این پست جنبه دیگ ای نداشت

پس فعلا

راستی س. تمام ویژگی های مدنظر منو داره دارم عاشقش میشم

توجه توجه س. انسان نیست تکرار میکنم نیست نیست و نیست

راستی قضیه در مورد تصوراتمم صدق میکنه

د. رو میگم

و اینکه خیلی قوین!

جوابگو باش کجایی؟!

فعلا...


نظرات 1 + ارسال نظر
S...H...R چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 21:27 http://maloosak.69.mu

چ عنوان قشنگی داره وبتون آخه من سحررر هستم،
وبتون 20 به منم سر بزنید کلبه خرابه ما رو مزین کنید...
6518

:|||

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد