...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

~_^ ←به یاد یکی که دلم براش تنگ شد!

عزیزان اگه خودتون نمی فهمید یا احمقید لطفا فکر نکنید من هم نمیفهمم و احمقم!  :|

چرا ملت انقد زودباورن و حاضر نیستن هم قبول کنن که زودباورن؟! ملت لااقل چه سرچی بکنید تو اینترنت چرا هرچی دستتون میرسه باور میکنن حاضرم نیستین قبول کنین که دارین اشتباه میکنین حتی اگه صدتا سند و مدرک درست براتون بیارن؟! :/

آهههههههههه

احمقیت مردم!!!! >_< >_< >_<

واقعا منو اذیت میکنه نباید بکنه ولی میکنه!

من واقعا ه.ک. رو درک میکنم!

پی نوشت: آفریندبر حس چشایی و بینایی تیز من! و به گفته دوستان حس شنوایی من! ^-^

و تبارک الله احسن الخالقین! ^-^ P: :))))

نظرات 2 + ارسال نظر
S...H...R پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 22:49 http://maloosak.69.mu

چ عنوان قشنگی داره وبتون آخه من سحررر هستم،
وبتون 20 به منم سر بزنید کلبه خرابه ما رو مزین کنید...
8965

مرض!

غزل پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 19:51

حالا چرا چشایی؟؟؟؟؟

مربوط به ناهار میشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد