...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

سرخوشی! :)))

هر روز دلم براش تنگ میشه!

کلی کارم مونده کلی درسم مونده و بعد من با خیال راحت نشستم و سریال میبینم!

+دلیل نمیشه اگه کسی رو دوست دارم یا بهش اهمیت میدم و برام مهمه حالا چه از روی احمقیتم چه از روی هر چیز دیگ ای همه ی حرفا و کاراشو قبول داشته باشم اصلا من خیلی سخت قانع میشم به خاطر همون بخش دلیل خواه که گاهی خودمم از دستش خسته میشم که چرا برا همه چی از من دلیل میخوای بعضی چیزارو نمیشه با دلیل جواب داد بعضی وقتا هم باید سکوت کرد! بله...

چه جدی شدما خودمم دارم کپ میکنم! :#)))

امروز خوشحالم بای د وی! ^_~

پی نوشت: و تو باز هم نمیفهمی که گاهی پشت یک سلام ساده چه حرف ها که نهفته نیست...

بابا بفهم دیگ بعد میگی چرا از دستت ناامید شدم خب همین خنگ بازیا رو درمیاری! خواهشا یه مقدار تلاش کن اگه واقعا برات مهمه که میدونم نیست منو بفهمی اگرم نه که به جهنم! -_-

من تلاشمو کردم فرصتم دادم!

کاشکی میشد از دیگران انتظار نداشته باشیم که...

بعضی تز عقایدم هرچقدر مسخره و کودکانه و گاها حتی خرافی ترجیح میدم داشته باشم شیرین میکنن زندگی رو! :)

+با گذشته خداحافظی کردم! ^-^ ←دوباره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد