...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

چرت و پرت!

آدم بزرگای لعنتی هیچوقت برای کارایی که واقعا مهمن وقت ندارن!

.

.

.

از غریبه ها متفرم!

.

.

.

از ساده لوحی و کوته فکری متنفرم!

.

.

.

اون از اون هارد لعنتی بعدم اون همه درفت و پلی لیستایی که این همه سال وقت روشون گذاشتم و حالا هم همه عکس ها و آهنگا! آهنگا! لعنتی... T_T

احساس میکنم خدا داره منو برا یه اتفاق بزرگتر آماده میکنه یعنی قصدش اینه!

صرفا امیدوارم بدونه که هیچ تفاوتی ایجاد نشده یا شایدم شده؟!

نمیدونم در هر صورت اصلا جالب نیس!

امیدوارم اینو بدونه!

.

.

.

لعنت!

.

.

.

من همش دارم فرار میکنم! دارم عین یه ترسو فرار میکنم! از فکر کردن بهش از فکر کردن به...

من نمیخوام فرار کنم!

هرچقدرم آدم بزرگای لعنتی بیرحم بگن که این درسته و باید زندگیتو کنی!

.

.

.

غریبه ی لعنتی!

.

.

.

ک. منو میبخشه؟! T_T

اون چی؟!

لعنت به من!

لعنت به تو سارا!

.

.

.

دیگ نمیخوام فرار کنم!

مهم نیس چقدر گریه کنم!

چقدرزندگیم از روند عادی و مسخرش فاصله بگیره!

نمیخوام فرار کنم!

.

.

.

احساس میکنم دارم میمیرم!

.

.

.

من جالبم؟!

.

.

.

من بچم؟!

.

.

.

من عجیبم؟!

.

.

.

نه این درست نیس!

.

.

.

چرا هرچی به ذهنم میرسه رو دارم مینویسم؟!

.

.

.

نمیدونم!

.

.

.

.

(دارم فکر میکنم بدون اینکه بنویسم!)

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

خنده د.د!!!

.

.

.

لعنتی حالا فهمیدم!

.

.

.

ایول! پس قضیه خوابای دیشب این بود! به خاطر اینکه من...

یه جور ترس خیلی زیاد با...

کنجکاوی؟!

دقیقا همونی که اون متنه گفته بود!

.

.

.

سارا بفهم این باحال نیس!

این مسخره بازی نیس!

این واقعیه!

این خیلیم واقعی و ترسناکه!

اوکی؟!

.

.

.

(فکر)

.

.

.

.

.

.

.

.

تو میدونی!

پس نگو!

نگو!

مثل احمقا رفتار نکن!

یادت میاد اون شبو تابستون سال پیش!

دیشبو چی؟!

بفهم!

این اصن باحال نیس!

این واقعیه!

حرفای س. رو یادت میاد؟!

پس گوش کن!

.

.

.

غلط کردم!

.

.

.

این چیزی نیس که تو میخوای!

.

.

.

لعنت!

نظرات 1 + ارسال نظر
Always upset شنبه 9 مرداد 1395 ساعت 04:58 http://oonrooz.blogsky.com

لایــــــــــــــــــــــــــــک عالی بود سارا خانوم

:||||

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد