...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

یه جای دنج!یه کنج گرم و نرم برای من و تخیلاتم!چه عالی!چه رویایی!
























میخوام بیخیال درس و بقیه چیزا بشینم تو این خونه رو مبل لم بدم با یه بشقاب بیسکوییت شکلاتی کرم دار و یه لیوان نسکافه یا شیر کاکایو داغ و فقط کتاب بخونم!
بعد صبح که میشه برم همه پرده هارو کنار بزنم و بزارم نور همه جارو پر کنه!
نصف شب پاورچین پاورچین از تخت بیام بیرون لابه لای کتابا قایم شم و با یه چراغ قوه بشینم یه کتاب ترسناک یا افسانه ای رو بخونم!بعد خواهرم بیاد و نور گوشیشو بندازه رو صورتم و بگه نمیخوای بیای بخوابی؟!و منم از ترس زهره ترک(نمیدونم درس نوشتم یا نه،در هر صورت مهم نیس) بشم!
گاهی اوقاتم یه کتابو بردارم بزنم به دل جنگل!از یه درخت بالا برم رو یه شاخش بشینم و سیب گاز بزنم و کتاب بخونم بعد حوالی غروب مامانم یا خواهرم بیان بیرون داد بزنن که نمی خوام برگردم خونه هوا داره تاریک میشه و منم از بس غرق کتابه شدم نفهمم رو کجا نشستم پامو اشتباهی بزارم و نزدیک باشه بیفتم که یه شاخه دیگه رو میگیرم و آروم از درخت میام پایین و کلی خل و خاکی میشم و چند تا شاخه نازک و برگ لا به لای موهام میمونه و مامانم میگه این چه سر و وضعیه که دارم و باید زودتر برم و خودمو تر وتمیز کنم!وای که چقدر یه حموم داغ بچسبه!
دوست داشتم با خواهرم یا بهترین دوستم لا به لای کتابا قدم بزنیم و من بهش بگم که میدونم تک تک این کتابا در مورد چین و بعدم بریم بیرون بین درختا قدم بزنیم!
نور آفتاب ازبین شاخه ها و صدای خش خش برگای زیر پامون و بعدم خودمونو  بندازیم رو علف نرم!باید خیلی دل انگیز باشه!

نظرات 4 + ارسال نظر
ضحی چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 18:42

مثل اینه که تو یه قسمت از تخیلات منو نوشتی. منم همچین آرزویی دارم....

ممنون که گفتی قشنگن!

Herro! سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 20:16

Hashisham! elahi man fadaye un dele kuchulu muchulut!

omidvaram y ruzi arezuhaye kuchulu muchuluye bozorget baravarde bshe
!

WHAAAATTTTT!!!!!
جانمممممممممممم؟؟؟؟ حالت خوب بیییییی؟؟؟
امیدوارم!!!

علی یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 10:05 http://www.ali-26.blocsky.com

باسلام
با بیسکویتهایت خوش باش

خوشم!

روزی ازم پرسیدی بزرگترین آرزوت چیست ؟
گفتم بر اورده شدن ارزوی تو !
ولی ندانستم ارزوی تو جدایی از من است . . .

؟!؟!؟!؟!؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد