...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

One more Miracle

اون همه تلاش

اون همه تلاش

اون همه تلاش

به فنا رفت


حالا هرکی هرچی میخواد بگه

بگه دارم اشتباه میکنم

اما دلتون رو الکی خوش نکنین

من یکی که امیدی ندارم

فقط یخورده اون ته میگه شاید مثل ترم اول یهو یه معجزه ای شد

ولی بعد اون یکی میگه اگه مثل بقیه هیچی نشد چی

اما به نظرم واقعا گند زدم

شاید حتی گندتر از تمام گندایی که زدم

درست جایی که نباید میزدم

لعنتی

اون همه تلاش

همه رو به باد دادی

سارا لعنت بهت

اینا حاصل بالاخره روبه رو شدن با گند انجام شدس

حاصل دیگه فرار نکردنه

لعنت بهت

این اون آخری بودو

تو با اون ذهن دیر اتفاقای مهم و گیرت بهش گند زدی

همون آخری که قرار بود نهایت تلاشتو بکنی

اما نکردی

نه تنها نهایت تلاشتو نکردی

بلکه بدتر از همیشه گند زدی

مثل پنجم دبستان

خدایا خودت کمکم کن

T_T

جای کی.سی هرچی پیشتر تو این زندگی نکبت بار میرم دارم شبیه ل.ا. میشم

من نمیخوام

نمیخواستم اینجوری شه

یعنی واقعا تلاشمو نکردم

یا تلاش قبلش کافی نبوده

یا شایدم هردو

لعنت بهت

تو بهش گند زدی

خدایا خودت کمک کن


یه بار دیگ

.

.

.

T_T


شاید لیاقت ندارم

یه باردیگ...

لعنت به من

از خودم متنفرم

 برای برباد دادن تمام امیدای این چندسال

برای به فنا دادن تمام تلاش های هرچند کم این چند سال

از خودم متنفرم

لعنت به من

لعنت

ازت متنفرم سارا

لعنت به تو

لعنت


Sth in the ...


SAVE ME
SAVE ME
SAVE ME

GOD HELP ME


God I hate this

نظرات 1 + ارسال نظر
Always upset شنبه 9 مرداد 1395 ساعت 05:04 http://oonrooz.blogsky.com

لایـــــــــــــــــــــک

:|||||

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد