...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

تغییر!

چقدر تو چندتا پست قبلی به خودم لعنت فرستادم!!! :|||

ماذا فازا؟! :///

فک کنم دیشب دوباره اون بده اومده بود که همش میخواد اوقات آدمو تلخ کنه و آدمو بکوبه!

لعنتی!

اصن خوشم نیومد!

چیز خاصی برا گفتن ندارم!

میخوام بالاخره اینجارو عوض کنم!

من آدمی نیستم که از تغییر زیاد خوشش بیاد!

ولی زیاد قیافه وب با پستاش دیگ نمیخونه!

آره باید عوضش کنم!

یا وبو عوض کنم!

اتوکه؟!

دلم نمیاد قیافشو عوض کنم!

فک کنم وقتشه یه وب جدید بزنم!

ول کردن اینجا سخته!

این وب نه به هدف اولیش رسید نه به هدف دومیش!

آره یه وب جدید میزنم!

:(

میخوام درست درمون با اینجا خداحافظی کنم!

پستای قبلی همه ناراحت و عصبانی بودن!

دلم نمیخواد اینجوری ببندمش!

:((((((((

اتوکجی؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد