...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

Don't care if you understand!!! :) ا: :ا :(

توجه توجه!!!

اخطار:این پست به شدت شدت اشدایه قرنقاطی تشریف داره،تا حدی که احتمال میدم هیچی نفهمین!رسما و شرعا و عرفا با همه اتمام حجت نمودم!حالا افتاد؟!؟!


توصیه من به شما برای فهمیدن این پست(یه کلومم از پاپا اسمرف!):نفهمینش!!!!!!!!

به قول شاعر(لامبرت دیر!)که می فرمایند:Don't care if you understand!!!


پس عین یه بچه خوب حرف گوش کن باش نرو ادامه مطلب!!!! (به گمانم الان بدتر میری نه؟!)

اصن هرچی!از ما گفتن بود!خود دانی!خوش باشین!ادامه مطلب می بینمتون!


 

 اول از همه یه اتمام حجت کوچولو میکنم با عزیزانی که به وباشون سر میزنم که در واقع بیشتر این اتمام حجت برا خودمه:

قضیه از این قراره که من یه مدت میخوام تو هیچ وبی نظر نذارم با اجازه!ولی طبق روال قبل به همشون سر میزنم!چیز خاصی نیست فقط حالش دیگه نیست البت ناگفته نماند یه خورده ضدحالم خوردم ولی خب یه مدت بگذره شاید دوباره حالش برگشت!


بعدم با اجازه ی ضحی جون،اینو میزارم:



منبع:وبلاگ ضحی دیر(Dear)!!!(تو لینکام هس!)

و این چون خیلی دنبالش بودم!نمیگم:feeling خرکیف چون مال وایتیه!and I'm not going to تقلید(imitate)!بعله!!!!!



I feel so unsure,
احساس دودلی دارم
As I take your hand,
درحالیکه دستت را گرفته 
And lead you to the dance floor,
و به سمت سکوی رقص هدایتت می‌کنم
As the music dies,
وقتی موسیقی پایان می‌یابد
Something in your eyes,
چیزی در چشمانت
Calls to mind a silver screen,
پرده‌ی سینما را یادآوری می‌کند
And all it's sad goodbyes,
و آن بدرود‌های غمناک

I'm never gonna dance again,
دیگر نمی‌خواهم دوباره برقصم
Guilty feet have got no rhythm,
پاهای گنهکار نواختی (ریتم) ندارند
Though it's easy to pretend,
گرچه وانمود کردن آسان است،
I know you're not a fool,
می‌دانم که تو احمق نیستی
I should have known better than to cheat a friend,
باید به چیزی بهتر از گول زدن یک دوست
And waste a chance that I'd been given,
و از دست دادن شانسی که به من داده شده بود فکر می‌کردم.
So I'm never gonna dance again,
پس دیگر نمی‌خواهم دوباره برقصم
The way I danced with you,
آن گونه که با تو رقصیدم

Time can never mend,
زمان هیچ‌گاه نمی‌تواند
The careless whisper of a good friend,
نجوای بی‌احساس دوستی صمیمی را ترمیم کند
To the heart and mind,
 برای قلب و ذهن،
Ignorance is kind,
 بی توجهی مهربانی است
There's no comfort in the truth,
 راحتی‌ای در حقیقت وجود ندارد
Pain is all you'll find,
جز درد

I'm never gonna dance again,
دیگر نمی‌خواهم دوباره برقصم
Guilty feet have got no rhythm,
پاهای گنهکار نواختی (ریتم) ندارند
Though it's easy to pretend,
گرچه وانمود کردن آسان است،
I know you're not a fool,
می‌دانم که تو احمق نیستی
I should have known better than to cheat a friend,
باید به چیزی بهتر از گول زدن یک دوست
And waste a chance that I'd been given,
و از دست دادن شانسی که به من داده شده بود فکر می‌کردم.
So I'm never gonna dance again,
پس دیگر نمی‌خواهم دوباره برقصم
The way I danced with you,
آن گونه که با تو رقصیدم

Tonight the music seems so loud,
امشب موسیقی بسیار بلند به نظر می‌رسد
I wish that we could lose this crowd,
کاش می‌شد از دست این جمعیت رهایی یابیم
Maybe it's better this way,
شاید اینگونه بهتر باشد
We'd hurt each other with the things we want to say,
چون ممکن است با چیزهایی که می‌خواهیم به یکدیگر بگوییم، یکدیگر را آزار دهیم
We could have been so good together,
می‌توانستیم با یکدیگر خیلی خوب باشیم
We could have lived this dance forever,
می‌توانستیم این رقص را تا ابد ادامه دهیم
But now who's gonna dance with me,
اما حالا چه کسی می خواهد با من برقصد
Please stay,
لطفاً بمان

I'm never gonna dance again,
دیگر نمی‌خواهم دوباره برقصم
Guilty feet have got no rhythm,
پاهای گنهکار نواختی (ریتم) ندارند
Though it's easy to pretend,
گرچه وانمود کردن آسان است،
I know you're not a fool,
می‌دانم که تو احمق نیستی
I should have known better than to cheat a friend,
باید به چیزی بهتر از گول زدن یک دوست
And waste a chance that I'd been given,
و از دست دادن شانسی که به من داده شده بود فکر می‌کردم.
So I'm never gonna dance again,
پس دیگر نمی‌خواهم دوباره برقصم
The way I danced with you,
آن گونه که با تو رقصیدم

Now that you've gone,
حالا که تو رفته‌ای
Now that you've gone,
حالا که تو رفته‌ای
Now that you've gone
 حالا که تو رفته‌ای
Was what I did so wrong,
کاری که من کردم این‌قدر بد بود؟
So wrong that you had to leave me alone,
این‌قدر بد که مجبور بودی من را تنها بگذاری؟


منبع :http://amytis.blogfa.com(دختر خاله وایتی)

یه خبر بد:همین الان تو وبش خوندم یکی از دوستاش فوت شده(دوس ندارم بگم مرده) و احتمال میدم همونی باشه که تصادف کرده(تو وب وایتی خوندم!)یه وقت شایعه پراکنی نباشه من فقط حدس میزنم!با این که نمیشناسمش ولی خو،لطفا یه فاتحه ادا بفرمایید براش!

مطلب بعد:از طریق نظرای وب ضحی با این سایت آشنا شدم!به نظرم جالب میاد ولی کلی وقت میگیره که اونایی رو که دوس دارم بخونم!میزارم لینکشو،شمام یه نگاهی بندازین:
 http://www.fantasy-library.ir

و اینم برای گیلدور دیر:کاردستی هایی که تو وبت طریقه ساختشونو گذاشتی خیلی جالبن!حیف من وقت ندارم درستشون کنم! پی نوشت:چون سیستم نظردهی وبت بسته ست اینجا مینویسم!

و با اجازت من کل پستتو کپی میکنم: منبع:  http://www.gildorpadfoot.blogfa.com

هری پاتر در 60 ثانیه 

کل کتابهای هری پاتر در 99 ثانیه 

 

پی نوشت خودم:لینکارو کلیک راست کنین بعد open in new tab.اگه باز نشد!
خیلی جالبن حتما ببینین!در ضمن خنده دارم هستن!دستت واقعا درد نکنه!!!

یه کلام واسه یکی که نمیشناسین:م.ب.د.ک حقا که م.ب.د.ک ی!again!
و ع.ن.خ.ا ی عزیز با اینکه دوس ندارم اینو بهت بگم بعضی اوقات،ولی الان واقعا که ع.ن.خ.ا یی!
حتی اگه مشکل از همراه اوله کلا بازم براتون صدق میکنه!حالا سوختنش تو جهنم برا من!

...I can't believe it!I'm a part of his network!!!!!! so excited

پیشنهاد من:ولی شما به هیچ وجه من الوجوهات بازی Sherlock:The network رو دان نکنید حتی از فارسروید!با توجه به حجم زیاد دیتاش گولشو نخورید برین تو بازی دوتا case رو که حل کنین بقیش پولیه!دوبار ریختم تو گوشیم هر دوبار همین آش و همین کاسه!ولی اگه مثل من از اون طرفداراشین که برا 2 دیقه فیلم اضافه تر و این حرفا ذوق مرگولیده میشین پیشنهاد میدم بدون دیتاش دان کنین!دیتاش بی فایدس!!!

اینم برا طرفدرای شرلی:حتما دان کنین!

Ice Bucket Challenge

منبع:http://for-benedict.blogfa.com
خیلی با حاله!راستی دوتا پیشنهاد برا طرفدارای شرلی:ویدیوی میکس شرلوک و let it go فروزن رو حتما از تو آپارات ببینین!(به گمونم از تو کانال شرلسا!)به یه بار دیدن می ارزه!البت من که صدبار میبینم!و ویدیوی تقلید صدای شرلوک(از کانال shakila فک کنم ولی شک دارم!) رو هم ببینین انقده باحال ادای آلن ریکمن(سوروس اسنیپ) و دیوید تننت(دکتر هو!) رو درمیاره که بیا و ببین!ادای عقشای منو در میاره خودشم که عقشمه چه کنیم دیگر فقط
 !!!!!!!!!!!!

انقد رفتم تو فاز شرلی یهو خل شدم والپیپر گوشیمو کردم:keep calm and trust Sherlock!!!!تو زمینه ی پرچم انگلستان!!!
یه چیزی شبیه همون:keep calm and be Sherlocked.که قبلنا گذاشته بودم!الان عاشق گوشیمم گشتم!

رفته بودیم خرید ار این مجتمع بزرگا!از خستگی هلاک بودم که ناگهان چشمم به یه پوستر افتاد!چشمتون روز بد نبینه!عکس از یه خیابون تو لندن بود منم عین این کارتون ژاپنیا:چشمام شروع به sparkle زدن کرد و آب از چشم و دماغ و دهان جاری(اغراق!) به همون صورت راه رفتنشون وقتی یهو چششون به چیزی که دوس دارن میفته(معادل بهتری یافت نشد!)رفتم سمتش!دیگه از خود بیخود شدم انگار نه انگار من قراره خرید کنم بعد عینهو شرلی شروع به examine نمودن عکس کردیم که یه تابلوی کنار خیابون چشممان را بدجور گرفت:Scotland place SW1
بعد ما هم بس curious یادداشتش کردیم بعدن تو خونه چک که کردیم دیدم به!آدرس آشنا دراومد:Great Scotland yard
اسکاتلندیارد خودمونه که!کد پستیش:SW1 هه!!!!!بعد عکس خیابونم دیدیم که دیگه اطمینان یافتیم که بله در پوستر عزیز  اسکاتلندیارد دیر رو زیارت فرمودیم!(حرمو زیارت ننمودیم حداقل چشممان به جمال اسکاتلندیارد روشن گشت!)

!I'm missing Zara's poster!!!My loved ones were on that BOOOOOGH poster

چندوقت پیشا در قطار شم شرلوکیمان گل نموده بود به هم کوپه ای بسی بسی مشکوک بودیم!یه وقت تهمت نباشه ولی خو چیکار کنم کسیکه دستش شکسته صدبار میره توالت نصفه شب!یا خانم سن بالای عزیز(=پیرزن)که به قول خودتون صدتا درد و مرض داری،مرض داری نصف شب قبل خواب چایی میخوری یا نصف شب پا میشی اس ام اس چک میکنی!
یا نه واقعا اگه دستت شکسته درد داری واجبه شب دست سالمتو روش بزاری و این جور چیزا!اصن چطوری ملافتو تنهایی رو صندلی پهن کردی؟!من واقعا نمی فهمم!فقط سن زیاد کردی نمی فهمی من وقتی تو کوپه سر برهنه ام نباید درو چارطاق باز کنی ممکنه یه وقت یکی رد شه!میگمم ببند که نمی فهمی!یا این که واسه چی یهویی چشاتو واز میکنی نصف شب زل زل منو نگاه میکنی ببینی خوابم یا نه!یا واسه چی صبح کفش من تا شده بود درحالیکه زیر صندلی بود و بقیه خانواده هم روش پا نذاشتن!(حالا این اصن گیر الکی!)حالا تصورات ما درمورد خودش و نقشش و هم دستاش بماند ولی تو این دور و زمونه آدم به پیرزن پیرمردا به خصوص پیرمردا نباید اعتماد کنه!دلیل اینم یه داستانیه که از یکی شنیدم که اگه راست باشه واویلا!
پی نوشت:من فقط بش مظنون نبودم بقیم گفتن این مشکوک بود!خب بود دیگه!!!شمام جای من بودین همین فکرو میکردین!(البت با ویژگی های من!)اصن حال من بد بود اونشب،حال بقیه هم بد بود آیا؟!

فردا نوشت(فک کنم اینم باید بگم به قول آرتی):چند وقتیه یه سوال تو ذهنم گیر کرده:وایتی اینا مشهدین یا نیشابوری یا هیچ کدوم؟!؟!؟!؟!

خب دیگه زیادی حرفیدم!بقیش بماند برای لختی دیگر!(به قول جناب ببخشیدا قورباغه(خانومه وزغه!) در برنامه ی مشاعره!)

تا بعد...

نظرات 4 + ارسال نظر
ضحی یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 09:32 http://eskele.blogsky.com/

واسه همه پیام رسمی فرستادم با اسم وبلاگشون

ضحی شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 17:12 http://eskele.blogsky.com/

سلام.
بدین وسیله به اطلاع می رسد که شما، سرکار خانم سارا، به چالش کتاب های مورد علاقه دعوت شدید، خوشحال میشویم اگر خواسته های ما را بپذیرید :)

برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ من مراجعه کنید.

سرکار خانم سارا؟!؟!؟!وای ببخشید نمی تونم جلو خندمو بگیرم!
با کمال میل درخواست شما پذیرفته می شود!
و مراجعه شد!

Herro! چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 09:26

In post basi bas tulani bid vali un klipaye harrypottera kheili jalebo khandedar bud man k rise raftam!
Sherlock ham k dar jaye khod bazish ey bad nabud faghat hamun moshkele puli budaneshe k fek nakonam b in sadegia hal bshe...
Un axe Hold close ham kheili jaleb bud

میشی عشیشم!
منم واسه کلیپا:ROFL رفتم!
واسه شرلوکم که کلا از دست رفتم!

ضحی سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 14:51

خواهش گلی راحت باش. در اصل من اینو از وب اصلان کش رفتم
درمورد اون پیرزنه هم... چی بگم مادر؟ گاهی افراد پیر از بچه ها هم بدترن!
و امیدوارم اینکه گفتی یکم توی ذوقت خورده تقصیر من نبوده باشه
ممنون از همه لطف هایی که به من داری

خواهش!کاری نکردیم که!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد