...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

بیان هر چی به فکرم برسه

حتی وقت برا گریه هم ندارم

خیلی بده

درد داره


ژاپن واقعا قشنگه


"خراب نکن

اسراف نکن

حریص نباش"

فتح بهار

قشنگه


بعضی فیلم ها ممکنه عالی نباشن

ممکنه مشهور نباشن

ولی واسه اون لحظه و اون حالی که اون موقع بهتون میده

به نظرتون خیلی خوب میان

این فیلمارو بهتره دوباره نبینین

چوندممکنه حس خوبی که بهشون داشتین به خاطر اون دفعه خراب شه

خب من از این فیلما زیاد تو لیستم دارم

میدنایت کیلیر

سان وات هو یه دان

مرد ایرلندی

فتح بهار

اون فیلمه که جود لاو توش بازی میکرد

و خیلیای دیگ که الان به ذهنم نمیرسن


به ذهنم رسید که دوس دارم تو کجا بمیرم

ژاپن

خونه

خونه بهترین جایه

همیشه هس

هرچقدر کوچک

هرچقدر بقیه ازش فرار کنن

من خیلی شبیه د.و. ام باور کنین


فک کنم یه چیز دیگ هم تو ذهنم می پلکید ولی خب یادم رفت

دوباره اونجوری شدم


باید برم

فعلا

نظرات 2 + ارسال نظر
غزل یکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت 07:31

این سحر خانم چقدر سمجه :دی

+
بهت گفتم مادر یکی از هم کلاسی هامون ژاپنیه؟ :/

خیلیییییییی!!!
نه واقعا؟!

S...H...R جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 00:23 http://maloosak.69.mu

چ عنوان قشنگی داره وبتون آخه من سحررر هستم،
وبتون 20 به منم سر بزنید کلبه خرابه ما رو مزین کنید...
5618

درد گم میشی یا نه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد