...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

پایانی بر امتحانات!!!(البت با تاخیر بسیار!)

بالاخره...

.

.

.

.

.

.

.

.

آزاد شدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


پی نوشت:بری ادامه مطلب ضرر نمیکنی!
 ببخشید نشد یه لحظه خودمو کنترل کنم احساساتم فوران کرد!

بالاخره توانستیم این غول بی شاخ و دم اژدها وار عظیم الجثه درنده وحشی روانی رو شکست بدهیم با معدل خیلی عالی البته چندان ازش راضی نیستم ولی خو بدونین خیلی عالیه دیگه بالای 19.80!

هنوز نمیدونم نفر چندمم ولی خب انقدیم مهم نیس سال بعد میفهمم!دنبال نتیجه ی اعتراضاتمم نرفتم!بیخیال!

تابستونو عشقه!!!

هنوز به انتخاب کادوم فک نکردم به دلایلی خَصوصی...ولی خب موندم فیلم کره ای بگیرم یا کتاب یا موبایل!

میدونم خیلی کم توقعم نیازی نبود بگین!ولی بی شوخی مجبورم گوشیمو عوض کنم چون گوشی قبلیم زده به سرش شدید!!!متاسفانه تو این جور وسایل کلا شانس ندارم همشون به عاقبت ناخوشی دچار میشن عموما!

حالا جدا از تمام این ها تابستون نازنینم آمد و من به بهترین وجه ممکن دارم بهش بوق!

زمان نازنینمون رو مفت مفت و به بهترین وجه ممکن هدر می دهیم نقطه سر خط.

و به هیچ کدوم از اون همه برنامه ای که داشتم تا به حال کاملا عمل نشده رسما هر کاری به ذهنم می رسه انجام میدم آزاد از هرگونه برنامه ریزی چه برای کارای تفریحی و چه برای غول بزرگ و کابوس شبانه عزیز کنکور گرامی که با سرعت 1000km/h دارن تشریف فرما می شوند مخمان را بُگو...ز...و بوق!البت در سال های آینده!

ولی تمام این ها به کنار و جدا از این که صد روز بعد از مهلتش کارناممو گرفتم از شانس گند س.گ.س و م.ب.د.ک و اون دوتایی که از یکیشون به شدت بدم میاد و گویا دل به دل راه دارد همی(!) و اون یکی که حالا باش اُکیم و حس خاصی نسبت بش ندارم و بچه زیاد بدی نیس کلن رو دیدم و بقیش بماند ولی باعث خوشحالیه که سه ماه آزگار از شرشون کلهم اجمعین دار ودستشون خلاصم!!!

رسما هر روز تا ساعت 1 ظهر 2 ظهر در خواب خوش خرگوشی خرسی پرنسس اورورایی(رز خودمون) به سر میبریم بر عکس تابستونای قبل که راس ساعت 8 صبح for no good reason:بدون هیچ دلیل خوشایندی بیدار میگشتیم و به سان زامبی ها(به لحاظ قیافه خواب آلود!)می تمر...گ...ی...د... بوق!د بزار بگم دیگه اَه! روی مبل و tv به تماشا می نشستیم یا میرفتیم surf the web و یا به سان ها کتاب مطالعه می نُمودیم!و به طور کلی خوش میگذشت دیگه بهمون!حال میبردیم!

ولی الان که تا لنگ ظهر خوابیمو ماه رمضونم هست و دیگه از زندگی افتادیم رسما!نمیشه با هیچ کدوم از نیمچه رفقا یا حتی با دشمنان گرامی یه سر بریم بیرون حالا اونا که کلن پایه نبودن انقد ولی خو حالا هم که ماه رمضونه کی حالشو داره تازه نمیشه هم که چیزی خورد واسه همین کلا کیف نمیده حتی اگه بریم!به طور کلی در حال بخور و بخواب شدید و پروار گشتن تا زمان کشتار در کشتارگاه(مدرسه در ماه منحوس،مهر گرام!)

ولی خداییش دلم برا فرنی و شوله زرد و حلوا و لرزون مامانم و دیگه بگم زولبیا بامیه و نون روغنی و چایی افطاری و وای!خفه شدم!تنگ شده بود!(وجدان بیدار سارا:تو خجالت نمی کشی دهن مردمو آب میندازی ماه رمضونی؟نمیگی مردم روضه ن؟سارا:ببخشید غلط کردم!چرا میزنی حالا اِه؟!)

خب دیگه زیاد وقت نگیرم کلا خوشم دیگه هر کاری دلم بخواد میکنم یعنی همه ی اون کارایی که تو پست امتحاناتم گفته بودم بعلاوه ی چندین کار اضافه ی دیگه که حالا بماند وقت ندارم همشونو بگم!وقت منم که میدونین،با ارزش!

اگه کار هنریم کردم از اون جایی که من تابستونا ذوق هنریم به شدت شدت اشداعه فعال میشه تا جایی که بتونم عکسشو میذارم تا شما هم حض ببرین!

خب دیگه برم که دیگه زیاد حرفیدم شمام خسته شدین!و در آخر به عنوان زنگ تفریح چند جوک توپ متناسب با امتحانات براتون میزارم دل و جیگرتون خنک شه!مال من که شد!

سرکاری نیس به خدا!برو پایین تر!

!!!TADAAA


یه تعریف  تقلب !

1.یک روش غیر اصولی و ناجوانمردانه برای نتیجه گرفتن در امتحان

2.تنها روش اصولی و مبتنی بر عقل برای نتیجه گرفتن در امتحان !

 

دعای شب امتحان

الدعا فی لیالیّ   الامتحانیه

اللهم اهد کل الشّوت و المشنگ، لا یعلم من دروسهُ بقدر بز اخفش.

آمین یا کاشف المضطربین فی اللیالی الامتحانیه !

 

تعریف مراقب

 

موجودی ستم کار و ریا پیشه که متاسفانه چشم و گوش و باقی حواس را هم دارد !

سیستمی که نقش دزدگیرمنازل را سر جلسه ایفا میکند !

گالری ضدحال ! موجودی که روی سینه اش نوشته شده : من مراقبم،شما چطور!؟

یک نوع تله موش زنده !

 

شیر یا خط دانشجویی :

 

اگه شیر اومد میخوابم !

اگر خط اومد فیلم میبینم !

اگه راست ایستاد درس میخونم !!

 

 

ایام امتحانات

 

دو روز قبل امتحان : امروز رو استراحت مى کنم.از فردا بکوب شروع مى کنم به خر زدن !

یک روز قبل امتحان : ﺣﺎﻻ ﻭﻗﺖ ﺑﺮﺍﻱ ﺩﺭﺱ ﺧﻮﻧﺪﻥ ﺩﺍﺭﻳﻢ، ﮐﻮﻭﻭ. . .ﺗﺎ ﻓﺮﺩﺍ ..چیزى نیس درسش آسوونه…

شب امتحان : . واااى چقدر زیااااااده ..نمیرسم همش رو بخوووونم … باید صبح پاشم بخووونم

صبح امتحان: . واااااااى..چر اااا من بیدااااار نشدم..هیچى نخووووندم..هیچى بارم نیس ….خدایا خودت بخیرش کن این یکى رو قول میدم وااااسه بعدى خفن بخوووونم…

بعد امتحان : . این یکى رو هم که ت… زدیم…حالا بریم امروز رو استراحت بکنیم یه ذره روووحیه ام عوض شه


منبع جوک ها:dostikhandon.blogfa.com


خب رفقا!دوستون دارم!تا بعد...


نظرات 1 + ارسال نظر
Herro! سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 00:14

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد