...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

حسودی!!!!

نمیدونم چی شد یهو به این طرف حسودیم شد!

خب چیکار کنم حسودیم شده دیگه!(البت بهتره بگم حسرت خوردم نه حسودی!)

آخه خداییش موهاش خوبه حالا قیافه اگه نداره که انقدیم بد نیس البت!

قابل توجه کنجکاوان عزیز این جناب یه بازیگر ژاپنی تشریف دارن که تصور نمی کنم چندان مشهور باشه که بشناسیدش خودمم اتفاقی کفشش(!)کردم!

خو آخه تازگیا موهامو کوتاه کردم الان دارم حسرت اون همه مو رو میخورم!موهام تا نزدیکیا کمرم بود آخه الان بعد از اون همه مدت یه ذره از شونم پایین تره!دارم کلی غصه میخورم به خودم لعنت می فرستم!

پی نوشت:یهویی یاد تراندوییل افتادم نمیدونم چرا بعدم یاد لگو!دیشبم تا قبل از خواب داشتم به لگو و تاؤریل(ببخشید به خاطر اینجوری نوشتنش پیدا نکردم رو کیبورد!بعد از اون جایی که از این دخمل الف بدم میاد کلی داشتم حرص میخوردم به خاطر قضیه اش با لگو!حالا ولش کن اینم از عکس یارو!(مردم هست قابل توجه اونایی که ممکنه اشتب کنن!)


                                 


نظرات 5 + ارسال نظر
ضحی سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 02:06

یا بگو آره، یا بگو نه

خب در این صورت من ترجیح میدم نگم ولی خب دلیلی نداره که چون نمیگم عضو باشم!

ضحی دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 19:32

یه وقتایی بهت مشکوک میشم آردا عضو باشی!
خداییش عضوی یا نه؟

من چی بگم خوبه؟!

ضحی دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 19:30

یه وقتایی بهت مشکوک میشم آردا عضو باشی!
خداییش عضوی یا نه؟

دو بار زدی!

♥kd♥ جمعه 20 تیر 1393 ساعت 04:29 http://love.jvvg.org

89156سلام واقعا عالیه، من زیاد بهت سر میزنم انصافا سایت خیلی خوبی دارین
شاد و خوشبخت باشین

ممنون که سر میزنی!بازم سر بزن!
شما هم همینطور!

نادم پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 21:57 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

بــودن در آغــوش ِدیـگـری جـز تـو مــرا بــه جـنـون مـی کـشـانــد مـن فـقـط بـه عـطـر ِ تـن ِ تـو عـادت دارم

عاشقانه ی بی ربط!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد