...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

!!!For aki

زمین گرده!

هر چی دور بری هم

آخرش برمیگردی اونجایی که بودی،عین اتوبوس!

:نقل قول از جرمی

 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


sarang-haeyo i han-madi cham joh-eun mal
uri-shi-kku ja-go namyeon ju-go banneun mal

sarang-haeyo i han-madi cham joh-eun mal
Chereumido keuae-hante ju-go shipeun mal

i mari chowaseo onjongil shini najiyo
i mari chowaseo onjongil mat najiyo
i mari chowaseo onjongil gaseumi kongdakkongdag ttwiin-daeyo

sarang-haeyo i han-madi cham choheun mal
naneun naneun i han-madi-ga cheongmal chowayo sarang sarang-haeyo


کلمه دوست دارم خیلی کلمه خوبیه!

وقتی خانواده صبح از خواب بیدار میشن به هم میگن!

کلمه دوست دارم خیلی کلمه قشنگیه!

منم میخوام این کلمه هارو به یه نفر بدم!

آخه این کلمه انقدر قشنگه که کل روز آدم رو با نشاط نگه میداره!

آخه این کلمه انقدر قشنگه که کل روز به آدم نیرو میده!

انقدر این کلمه قشنگه که کل روز بهم شادی میده!

کلمه دوست دارم خیلی قشنگه!

خیلی این کلمه رو دوست دارم!

دوستت دارم!


a very good word  by Lee hong ki (Jeremy) in You're beautiful


نظرات 2 + ارسال نظر
Herro! پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 14:13

Haaaaaaa!
Koraaaaaaaaa! Ejgham! Ajijam! Candyyyyyyyy!


Dige chi kar konim ma ba shoma!
buuus
sarange.

Ejgham!Agigam!Nafasam!Joonam!Toi hame kasam!vay ke che khoshhalam toro daram!Ey joonam.
Candy Loomidy!Bi Bia to baghalam!Dooset daram!

پی نوشت:جوگیری رو کیف کردی؟!

چوآهه!

ضحی چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 13:57

راستی من رمز اون یادداشتو میخوام...

اگه منظورت 1و2 نمیشه!اونا جزو خاطرات شخصیمه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد