...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

:))) !!!!I'm having a blast

پی نوشت:قدم رنجه بنُمایید به ادامه مطلب!در خدمتتون هستیم!

  اول از همه یه چیزی بزارم شمام یه ذره بخندین!

 

چی بگم؟!حرفی نمی ماند!من هنوزم موندم بعد از تو یه افسونگری چی میگه!




الان من واقعا متوجه شدم چرا صد سال طول میکشه تا توپ سوباسا اینا برسه اونور زمین!شمام نگاه کنین!متوجه میشین!


کاشکی تو فیلما هم اینجوری بود!بعضی از دخترا هی میخوان خودشونو به نقش خوشتیپه بچسبونن!ایششششش...








همیشه اینجوری میشه!!!اَههههههه!!!!

!


آخییییییییییی!!!!!


آیییششششششششش!!!!آخه چرا؟!


و در آخر:تصمیم من برای امروز!!!


نظرات 4 + ارسال نظر
ضحی چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 07:44

اِ من تازه پای قمیشی رو دیدم.(اسمایل غش کردن از خنده)

ضحی چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 00:02

فوتبالیست هاش خیلی باحال بود. شهرام شب پره هم که چی عرض کنم؛ عین واقعیت بود. فقط کاش یه عکسی از کله تکون دادنش انتخاب میکردن

پ.ن: چون با گوشی آن شدم ممکنه بعضی نظرات دوبار ارسال شن، اگه اینجور شد خودت یکیشونو حذف کن. ممنون

آره خیلی!!!
ممنون سر زدی!

Herro! یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 22:44

LOOOOOOOOOOL!
الخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!
Aaaaali bud! SHAST!

Darim pas mioftim valla az bas khandidim,
un musheeeeee, waaaaaay!!!
Azzzizzzam mesle shir khamyaze mikeshe!


اصلان در حال خمیازه نمودن! :دی

ضحی جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 20:01

خیلی جالب بود البته از بعضیاشون خوشم نیومد. شوخی با دین رو اصلا دوست ندارم (تابلوی شام آخر و ذکر اعوذ بالله.. )
در کل خوب بود. کلی خندیدم

منظوری از اون نداشتم!
خوشحالم که خندوندت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد