...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

♥♥♥My imagination♥♥♥

And your imagination is...83%
 
83%

Wild. Nicely done, you've got a lot of imagination in you, you must be a day-dreamer, for sure. ^^ You could make a career out of this, don't let go of your wild imagination!

YES!!! YES!!! I KNEW IT!!! I KNEW IT

I'M SO HAPPY CAUSE TODAY I FOUND MY FRIENDS THEY'RE IN MY HEAD

I'M SO UGLY BUT THAT'S OKAY CAUSE SO ARE YOU WE BROKE OUR MIRRORS

Http://www.gotoquiz.com / how_wild_is_your_imagination_1


Link test↑

نظرات 2 + ارسال نظر
Sara پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 22:38 http://www.studyinscarlet.blogsky.com

لینکه درسته که ضحی!!! من دوباره خودم با این لینک بازش کردم!!!
تو گوگل how wild is your imagination رو سرچ کن فوقش اونی که مال go to quiz رو باز کن!
امیدوارم مشکلت حل شه به شدت مشتاقم مال تو و عارتی رو ببینم!

آیا این درسته که من برا نظر خودم هم پاسخ بنویسم؟!
بعلهههههههه!!! خیلی هم مستحبه!!!

ضحی پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 17:54

واو 83( نمیدونم چه اسمایلی بذارم )
لینکش واسه من کار نکرد. میشه لینک مستقیم بذاری؟

تلاش میکنم حل کنم مشکلشو!
اون موقعی که نظرو گذاشتم برا وبت هنو وبمو چک نکرده بودم ببخشید!
آخه خیلی وقته آپ نکردی!گفتم کجا رفته؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد