...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

دوستان آردایی!!!! کمک!!!!!!

از اونجایی که احتمال میدم اون مقاله نوشتن اسم خودتون به زبان الفی رو خونده باشین، یکی میشه به من بگه الان دقیقا Sara با کدوم از اون S ها و کدوم از اون R ها نوشته میشه؟! آخه من واقعا به ذهنم الان سر امتحان فیزیک نمیرسه R سارا  مثل Red یا Car!!!

بحران درونی شده واسم! D:

پی نوشت: من خیلی زبان الفی+خود الف ها+همه چیز الف ها ( کلن من=دیوانه  الف و الف جماعت به جزتایوریل( همزه ندارم!!!!) خاک بر سر) رو دوست دارم بعد کلی اسم دیگم تو نوبتن میخوام عنوان کاربریمو اسمم به زبان الفی بزارم خو!بعد میخوام اسم فک و فامیلو به عنوان تمرین بنویسم خیلی خوشگله آخه!!!!!! ♥~♥ ♥~♥ ♥~♥ ♡~♡ ♡~♡ ♡~♡ ★~★ ★~★ ★~★ ☆~☆ ☆~☆ ☆~☆

پی نوشت2: دوباره با گوشی اومدم نمیتونم شکلک بزارم!( علت اون بالایی ها! D:) #~#  :#| ←اینا هم برا اینه که شرم کردم! :))))

پی نوشت آخری:I'm so moody don't get confused guys

الان خیلی ذوق زدم!!!!!!!!!!! 

تا بعد حتما جواب بدینا!!!! منو از این بحران درآرین!

نظرات 11 + ارسال نظر
ضحی سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 21:36

آفرین آفرین کار پسندیده ای کردی
درمورد گزدی نمیتونم توضیح بدم
متولد 75 هستم، یعنی 18 سالم کامل شده برای همین از شمع 18 استفاده کردم و وارد 19 شدم.

چه جالب ما اون سنی که واردش شدیمو رو کیک شمعشو میزاریم!
تو که مرموز تری نه اسمتو میگی نه در مورد اون توضیح میدی!!!

Sara سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 15:58 http://www.studyinscarlet.blogsky.com

روز تولدمو که تو آردا درست وارد کردم و اتفاقا یه دفعه تو نمایم گذاشتم ولی خو:
2 فرودین سالشم که باتوجه به سوم بودنم یا 77 یا 76 که خب اینم میگم خودم 77!ساعتشم می خواین؟!
عارتی هم باید بگه!!!! من نمیدونم!!!
ضحی هم که تو وبش گذاشته 14 آذر سالشم من نفهمیدم 18 سالش کامل شده یعنی 75؟! 18 سال کامل یعنی الان 19 سالته؟! آخه اون عکسه کیک روش شمع 18!!! یعنی تازه رفتی تو 18؟! من پاک قاطی کردم رفت!!!
بعد یه سوال دیگم از ضحی داشتم گزدی ربطی به اسم یا فامیلت داره؟! کلا چیه؟!
پی نوشت: اون پست رمزدار آخریو امروز یا فردا بازش میکنم!

بفرمایید اینم از این!!!

Sara دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 19:59 http://www.studyinscarlet.blogsky.com

عارتی باور کن اگه یکذره باهوشی به خرج بدی اسممو تو آردا می فهمی!جدا از اون راهنمایی که دادم ضایعترش تو وبم هست!!! کلن لو دادم دیگه رفت با این راهنماییم باور کن! ضحی میدونه منظورم چیه!

بازم تو؟! عجب رویی داریا تو وب خودتم نظر میزاری؟!

عارتی دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 14:48

نه نه نه!!!!!گفتما ...گفتما ملت بلاخره عکس چلغوزیمو میبینن!!!!!
تقصیر آموزشو پرورشه...میدونن که نباید از این سن مضخرف دخترا عکس بزارن باز میزارن...منو اغفال کردن:"""""""""""(
ینی بدجور آدمو زهرترک میکنیا من میـــــــترسم:ا

از چی؟! چیکار کردم مگه؟!

ضحی دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 12:48

اجازه! من یه سوال دارم!
پست بالایی مال کیه؟ :/

مال هیچکی! برا خودم نوشتم!
حدس می زدم بپرسی!!!

ضحی دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 12:15

اسمایل سر تکان دادن و نچ نچ کردن: بابا شرلوک هم دیگر تا این حد مرموز نبود...
من اسم شهر رو میخوام + ماه تولد
بی زحمت اون متن رو ترجمه کن! قربون دستت

من تا اسم شناسنامه ای دریافت نکنم، پاسخگو نیستم!
انقدا هم که مرموز نیستم!!!
کدوم متن؟!

عارتی یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 21:09

آخ من چقد عاشق این بحث شما ها شدم...سارا!خیلی مرموزی:ا
آخه تو پستای قبلیت گفتی آرتی از اصفهان برگشته و اینا در حالیکه اون موقع ها نظر نمیزاشتی...میگی تو آردایی ولی اصن ندیدمت:اوایتی و سوهانو همرو میشناسی ولی ما نمیشناختیمت:ا
من که ضایس اسم واقعیم نیست چون الهه های یونانی را دوس میداشتیم این نام را برگزیدیم:ا
منم که اینقد تو وبم حرفیدم که درآوردن اسمم خعلی راحته...کم مونده بیام با اسم فامیل بیام پست بزارم:ا

عارتی عزیز تو که همه چی( اغراق داره یه مقدار ) رو تقریبا درموردت میدونم حتی عکستم دیدم!
من به همون اندازه که در پست گذاشتن تو وبم و آردا تنبلم تو نظر گذاشتنم تنبلم! واسه همین حوصله نداشتم نظر بزارم و میگفتم ولش کن اون موقع ها بعد گفتم بزار یه دوتا نظر بزارم یه اعلام وجودی بشه! من از تابستونه( شایدم قبلتر یادم نی ولی به طور جدی از تو امتحانا و تابستون بود دیگ فک کنم ) دارم وب تو و الهه و سوهانو میخونم وب وایتی رو از مهر پارسال و وب ضحی رو از یک زمانی در پارسال که یادم نی و اولین وبیه که من همیشه توش نظر میزارم ولی خو اونم یه مدت فقط میخوندم نظر نمیزاشتم!
الهه فقط در حد وباش ( تازه فور فیث رو تازه کفشیدم تا الان فقط فور بندیکت بود! )و آپاراتش میشناسم نه بیشتر! سوهانو هم تو آردا هم تو وبش نه بیشتر!
ضحی رو هم در حد وباش و آردا! گیلدور رو هم در حد وبش یا شاید طبق حدسیاتم اگه همون باشه تو آردا و اونی که تو اون وب ضحی باش هس! وایتی رو هم که تو آردا و وبش و دختر خالشم همین طور!
پی نوشت:خیلی از مرموزیت خوشمان می آید! اصن بدجور عاشقشم!
ولی اگه بخوام بحرفم ممکنه زیاد چیز لو بدم واسه همین زیاد دوست ندارم!
ضحی تو آردا می شناسدمان فقط بش بگفتیم به کسی نگوید!!!
یه راهنمایی میکنم یه دفعه یه چیزی برات فرستاده بودم تو آردا در زمان های خیلی دور!
یه مدت تو وب وایتی هم زیاد نظر میزاشتم ولی بعد تنبل شدم دوباره!
پی نوشت:الان احساس میکنم زیاد چیز لو دادم شیطونه میگه سلکت آل کنم همشو بپاکم ولی خو حالا گفتم بدونین یکم بد نی که من یهویی از کجا سر و کلم پیدا شده!
یکذره زیادی چیز میدونم الان احساس میکنم میخواین خفم کنین!
حس شرلوکی بیش از حد بهمان دست داد!!!
اتفاقا گاهی میگفتم یه اعلام وجودی کن اونام یه سر بزنن بعد می گفتم نه اینجوری باحالتره!کار بدی میکردم؟!

ضحی یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 20:21

یه سر به وب آرتی بزن اونجا یکم توضیح دادم
من اهل خرم آبادم. اسم واقعی هم بیخیال اگه خودم فهمیدم اسمم چیه به تو هم میگم

باشه حتما می سریم!!!
چیزی وجود دارد به نام اسم شناسنامه ای که بسیار هم چیز مفیدی ست!!!

ضحی یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 13:13

اسم واقعی رو واسه محکم کاری پرسیدم
والا هرکسی هراسمی دوست داره روم میذاره توهم هرچی عشقته بگو!
بگو توچه شهری هستی! اجباره!

اول تو بگو اسم واقعیت هست یا نه؟! اگه نیست پس چیه؟!
بعد شاید به یه نتایجی رسیدیم!

ضحی یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 12:27

یکم اطلاعات بیشتر بده از فضولی دارم منفجر میشم! ماه و سال تولد! سارا اسم واقعیت هست یا نه؟ چه مدرسه ای درس میخونی؟ کلا از این چیزا...

چه جالب اتفاقا من منتظر بودم شاید یکی از این سوالا بپرسه!!!یه سر به نظرای وب عارتی بزن اطلاعات خوبی نصیبت میشه!
من میخواستم همینارو از تو بپرسم! مخصوصا اینکه در پی نظر یکی تو وبت که بت گفته بود غزاله من الان شکیدم که احتمال خیلی زیاد ضحی اسم واقعیت نیس!
هر وقت تو گفتی منم میگم!
پی نوشت: من فقط بر میزان فضولی افراد می افزایم از آن نمی کاهم عزیزم!
پی نوشت:واقعا یکذره چیز ازم نفهمیدی کلی چیز تو وبم لو دادم که!!!ندادم؟! گاهی به خودم میگم انقد که من تو وب و نظرایی که برا این و اون میزارم چیز لو میدم مردم چیز لو نمیدن!!!
بعد یکذره فک کن اگه سارا اسم واقعیم نبود چرا نوشتنش به زبان الفی باید بحران درونی من اونم سر امتحان فیزیک بشه!تا حدی که واسش تو وبم پست بزارم!!!
←آری اسم واقعیمان است!

عارتی شنبه 13 دی 1393 ساعت 10:32

بعث شرمساریه که نمیدونم:ا
یوزرم تو آرداART"E"MISSهستش...زیاد دیگه سر نمیزنم...همش فقط برای اینکه مطالبو بخونم نه دیگه برای نمایه بازی و اینا چون وایتی و سوهان نیستن:""""(

میدونم یوزرت چیه!یه مدت سر میزدم! ولی فک نکنم درخواست فرستاده باشم مطمئن نیستم!
منم به همون دلیل وایتیه که دیگه به آردا سر نمیزنم دیشبم اتفاقی دلم تنگیده بود و میخواستم مطمئن شم نبرد پنج سپاه آمده سر زدم!
سوهان دیگه چرا؟!؟!؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد