...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

T_T T_T T_T T_T

عارتی رفت!!!! T_T T_T T_T T_T

دیگه نمیخواد بیاد تو وبش!!!!!!

شیطونه میگه منم اون پست خداحافظی لعنتی که یه ساله داره تو لیست یادداشتا می پوکه رو بزارم برم!!! خلاص...

اول که وایتی حالا هم عارتی! ( قافیه دار از آب دراومد باور کنین عمدی نبود!)+دخترخاله وایتی!

کم مونده ضحی و الهه هم برن!!! اون موقع من به چه امیدی بیام نت واقعا!!! در و دیوار گوگلو نظاره کنم به به چه چه کنم؟!

من دلم به شماها خوشه از اون م.ب.د.ک.ب2 اینا که بخاری بلند نمیشه!!!

چرا این کارو با من می کنید؟! T_T T_T T_T T_T

پی نوشت:Maybe I just care way too much that I shouldn't

Am I crazy or something?! Maybe or maybe not

You may not understand but this time I've put all my hopes in that click but now I'm just...I thought she's back and I got happy but then I saw those b****y words(so sorry) and then my face turned like this O_o and then :-/ and then  :-( and now T_T

پی نوشت برا خودم: It was the second time I did this

گویا واقعا زیادی زود xmastejksvaherobasxo میشم!خدا آخر عاقبتمو به خیر کنه!!!!!به tipatramtalospi نکشه جای شکر داره!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
الهه جمعه 26 دی 1393 ساعت 21:44

منم امسال کنکور دارم ولی به هیچ جام نیست ^_^

آخه من وضعم خرابه!!!

الهه پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 12:42

نه... گفتی از تابستون نیستی گفتم کجا میری؟؟؟

باید بشینم برا کنکور بخونم! احتمال خیلی زیاد میرم تا تابستون 95!!!

الهه چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 13:57

کجا میری؟؟؟

من که جایی نرفتم؟!قضیه چی؟!

الهه جمعه 19 دی 1393 ساعت 22:43

نه من هستم... من منقرض هم بشم بازم هستم...
عارتی :""""""((((((((((

خوبه!!!باعث خوشحالیه که تو و ضحی هنوز نرفتین!باز من از تابستون نیستم دیگ!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد