...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

به سوهان بانو از روهان! :)

ما نیز انگلیسمان(به خصوص لنی=لندن! :) ) آرزوست!!! ♥~♥

چرا با روح و روان من بازی میکنی؟! چرااااااااااااااااا؟!

پی نوشت(خدمه یابی!): کی موافقه با یه کشتی دزدای دریایی(یه چیزی مثل مروارید سیاه اگه اشتباه نگفته باشم اسمشو![خجالت]) پاشیم بریم انگلستان؟! فقط قبل رسیدن به اونجا نیروی دریایی عزیزشون میزنه نابودمون میکنه!

البت قابل توجه تون دوتا نکته رو باید بگم: 1- من ناخدام حالا یکی دیگه رم میشه قبول کرد ولی خو من پایه گذارشم![خونسرد]←ناخدا که دوتا شود کشتی یا غرق میشود یا به کاف میرود![نیشخند]

به چند عدد مشاور،معاون هرچی دلتون میخواد اسمشو بزارین هم نیازمندیم!

بقیه به عنوان زیردست عمل خواهند کرد![رضایت]

2- سفر کاملا توریستیه یعنی غارت بی غارت ولی با هک(چه ربطی داشت دقیقا نمیدونم همینجوری به ذهنم اومد!) موافقم بدجور! به شدت دوست میداریم! ♥~♥

اگه سفر موفقیت آمیز بود و عمری ماند تا با پارو زدن به لندن نازنینمان برسیم به مقصدهای دیگه هم خواهیم رفت![چشمک]

آخ چه حالی بده!(نگران نباشین من حالم خوبه فقط یه ذره یه ذره جوگیر و خیالاتی شدم![نیشخند])

چند وقت پیشا با یکی از جلبکای نازنین و خجسته داشتیم در همین مورد میحرفیدیم آخه اونم ادعاشه عاشق دزد دریایی و انگلیسه بعد چنان به باد مسخره ام گرفت من مونده بودم چی جواب بدم!!! مشهورترین دزدای دریایی زن تاریخ و داشتم براش شرح میدادم احمق مسخره بازی درمیاورد!!!

من موخوام! من خیلی دزدای دریایی قدیمی نه این آشغالای الانو دوست دارم+اون وب الهه رو در موردشون که البت فقط یه پست داره(+بقیه وباش!) دوست دارم! یه کتاب دارم در موردشون یعنی عاشقشم! تو نمایشگاه مدرسمون پیدا کردم فک کنم همین یه دونه بود فقط انقد ذوق کردم درجا پولشو دادم داشتم خفه میشدم از خوشحالی تا الان صد بار خوندمش!(سه بار! اغراق داشت!) محشره! اگه خواستی اسمشو میگم زیاد نیست و یه ذره بچگونه شاید باشه آخه راهنمایی گرفتمش ولی من به شخصه خیلی دوسش دارم!


پی نوشت: این شکلکا البت اگه باز میشن واسه بلاگفان آخه این نظر بوده من کپیش کردم و دوباره با گوشیم اومدم! گشادیسم ( به قول عارتی← رعایت حق کپی رایت این کپی رایتو کی تو دهن من انداخت الهه؟! عارتی؟! سوهان؟! ) بد دردی ست! بد!!!

↓اینا دیگ جزو نظر نبودن!

یه سوال از سر کنجکاوی: کی این دوتا پست آخر منو لایک کرده؟!

چندین دقیقه بعد نوشت: ا اینم الان لایک خورده! بازدید کننده پنهانیم نعمته! نو پرابلم! تنکس مای دیر آنون (unknown!!!) ویزیتور! ( ایتس تو ارلی تو کال یو ا فرند ساری!)

 دوباره خوابم میاد فک کنم واسه همینه نظرا چرت و پرت صد متری مینویسم بقیه که نیستن برا سوهان میزاریم! آیم سو ساری سوهان! ایف مای کامنتس اور بادر یو تل می ایتس اوکی! د سیم گوز فور الهه اند عارتی ار ایون ضحی ار مای نیو ویزیتور نیوشا!

ببخشید اینم بزارین به حساب همون نان سنس گوییای زمان خوابم! سپیده دیر(dear قابل توجه اونایی که نمیدونن!)نیست که بیاد چک کنه یعنی نمیشناسه که بیاد اصن! 

ای خاک بر سر من با تجربی بودنم همه تجربیا خر میزنن بعد من!!!! انتظار رتبه و تراز و دانشگاه عالی هم دارم!!! موفق باشم واقعا!!! یکی منو مجبور کنه بدرسم!!!

نظرات 13 + ارسال نظر
بانوی سفید روهان جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 18:26

چون بازی با روح و روان مردم بازی خوب و سالم و مفرحیست ؟ :دی
عاقا نه من میخوام برم خون چار نفرو بریزم اصن سفر بدون خون و خون پاچی فایده نداره :| خونم پاچید اینور اونور من نمیشورم :| ظرفم نمیشورم :|
یه سری طراحی کاراکتر دزد دریایی زن دارم عشقن ...کار خودم نیستن فقط کپی کردم ...اگه شد میذارم وبم
اصلا با خنگولیست جماعت حرف نزن:| مغزاشون ظرفیت نداره میترکه :|
ولی جدی انگلیس عشقه عشق! یه روز به آخر عمرم باشه میرم اونجا ...

ما نوموخواهیم دستمان به خونشان آلوده گردد ترجیحا گابلین یا ترول میکشیم!
حتما بزار!
خودمم به همین نتیجه رسیدم که نباید باشون حرف زد ذهنتو مسموم میکنن بعد ممکنه به جنون برسی!

الهه پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 13:48

دلمان برای دزد دریایی شدن غنج (قنج؟) می رود...
این پستت باعث شد کم کم به فکر بیفتم...
یه زمانی میخواستم اتاقمو با کاغذ و مقوا و نقاشی و مخلفات و کلی جینگیل پینگیل شبیه کشتی دزد دریایی کنم ولی هیچوقت حسش نبود...
کم کم باید به فکر بیفتم واسه عید درستش کنم...
دهن هر کی میگه این خل بازیا چیه، زشت شده، خراب شده، بد شده یا حتی کسی که بگه خوشگل شده، شیک شده، ناز شده سرویـــــــــــــــــــــــــس...
دارم واسه دل دزد دریایی خودم این کا رو می کنم مگه به خوشگلی و زشتیه؟؟؟ خاک تو سر این فک و فامیل خز :|
اه...
وبلاگم :"(((((((((
چه آرزو هایی واسش داشتم!!! چه عکسایی که می خواستم بذارم چه مطالب چه... اه... برم حذفش کنم بابا...

منم چه آرزوهایی برا اون فروم میوزیکم داشتم چه پستایی چه کاربرایی!!! الان داره خاک میخوره حذفم نمیشه!!! دو سه روز تو آردا گذاشتم هیچی طرفدار نداشت برداشتم لینکشو خودمم فک نکنم یادم بیاد آدرسشو! الان که اون وبای تو رو در مورد لیریکا دیدم گفتم کاشکی تو رو اون موقع میشناختم!!! خودمون دوتایی فرومو میچرخوندیم من که ادمین تو هم هرچی دلت میخواست شاید سوهانم بزور می کشوندیم با عارتی و ضحی!

hgii پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 13:42

وانس اپان ئه تایم الهه ای بود و عشق لندنی و قدم زدن در استریت هایش به سبک شرلوکی و فحش کشیدن به روح و روان تمام مجریان شبکه منوتو که راست راست تو لندن راه می رفتن و آتش به جگر ما میزدن (لازم به ذکره که من نه از منوتو خوشم میاد نه مجریاش نه هیچیش فقط لندنش)
بعد از شدت نا امیدی و پر پر شدن تصمیم گرفتم دیگه لندنو دوست نداشته باشم...
ولی هر هر... همچنان عاشقشم... ولی دیگه سعی می کنم در و دیوارو گاز نگیرم و چشم امید به آینده بدوزم که دست جمعی همه با هم بریم لندن...
من لندن و سان فرانسیسکو و مینه سوتا و پاریس و نیویورک و ژاپن و رُم و کل کشور ها و ایالت های آمریکا رو با هم آرزوست...
نـــــــــــــــــــــــــــه نه من غرب زده نیستم فقط دوست دارم دنیا رو ببینم :|

الهه تویی؟! اول نشناختمت! آخه نوشته بودی hgii بعد گفتم شاید منظورت hagi بوده! گفتم کی عشقه هاجی؟! الهه!بهد متنه نظرو خوندم گفتم صد درصد الهه است!!!
اوهوم! کوفتشون بشه کثافتا! راس راس رژه میرن!!!
من کره جنوبی+ استرالیا+ قطب شمال و جنوب+ روسیه+ آلمان+ فرانسه+ ... همه جارو بگم بهتره فک کنم به طور کلی نظرتون در مورد سفر جهانگردی دسته جمعی چیه؟! شبام تو برهوت کمپ بزنیم برا خودمون! چه حالی بده!
پی نوشت: بعد من همونم که حاضر نیستم با جلبکا ( بلا نسبت شماها! ) مشهد و راهیان برمو انصراف میدم هر سال البت جز پارسال و یه سال دیگه که انتخابمم نکردن اصن+ از اردو رفتن و کلا جایی باهاشون رفتنم بدم میاد!
یه زمان خوشم میومد که باهاشون بیرون برم که بعد خودم به اشتباهم پی بردم!

الهه سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 14:05

من خوابم میاد... من دلم میخواد اینجا کلی حرف درباره دزد دریایی و لندن و وبلاگم و 6 تا داداشش و اینکه چه آرزوی هایی براشون داشتم حرف بزنم ولی خوابم میاد...
هلپ!!! هلپ!!! سام بادی هلپ!!!
:((((((((((

منتظر تو نیز میمانیم!
I'm not in the mood so I can't give you a happy answer

ضحی دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 23:10

نه کار بدی نکردی

بانوی سفید روهان دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 01:30

هلووووووووووووووووووووووووووووووووووو
پست روئیت شد !
باس بخوابم فردا امتحان دارم
میام مفصلا از خجالتت در میام {خنده ی شیطانی }

نو پرابلم! منتظر میمانیم!

ضحی یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 23:43

یعنی نه :)

باوشه! ولی چرا؟! کار بدی کردم پرسیدم؟!

نیوشا شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 17:32 http://www.lee-pace.blogfa.com

البته من اپ پایینیت رو لایک نکردم اپ پایین تر رو با این اپ لایک کردم

سوال: پس کی اونو لایک کرده؟! اسمایلی انگشت ها به طرف آنون ویزیتور!
بازم ممنون! من برم پستا قبلیتو بخونم!

نیوشا شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 17:27 http://www.lee-pace.blogfa.com

یه درخواست دارم!
میشه کشتی رو از اون طرف نیمکره ببرید که منو اول برسونید امریکا برم پیش لی بعد خودتون برید انگلیس!!!

لی کیه؟! لی پیس؟! هیچی خودم فهمیدم!
نچ آخه طرفدار انگلیس بیشتره و رایم با اکثریت علی الخصوص ناخداست!!! اول انگلیس بعد آمریکا خودمم قصد داشتم بعد انگلیس بریم اونجا خودم تا دم در خونش میرسمونت فقط قبلش یه تک پا باس با چندتا دیگ بریم خونه بنی تو لنی!

نیوشا شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 17:23 http://www.lee-pace.blogfa.com

عزیزم من لایک کردم!

مرسی! سوال بود واسم! خواستم اتفاقا تو پاسخ نظرات ازت بپرسم که خودت گفتی!
چقد سرعتت تو نظر گذاشتن بالاست من نمیرسم پاسخ بزارم!
این دفعه بدون فی*** شکن امدی!!!
خوشحالم کردی با نظرات! ممنون! خوابم پرید!

نیوشا شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 17:21 http://www.lee-pace.blogfa.com

خوبه این شکلک ها هستن وگرنه من تو بعضی از اپ ها واقعا نمیدونستم چی بگم!!! این اپ تو هم از این مدلاست که من هر چی فکر میکنم نمیتونم جمله ای بگم که وضعیت منو وقتی داشتم این اپت رو میخوندم توصیف کنه فقط باید بگم دختر خییییییلی باحالی + * 10000000000 برای این اپت!!!
اینم باید بگم که عاااااااشق این اپت شدم!!!

مرسی واقعا لطف داری!(اسمایلی سرخ و سفید شدن!) چون به نظر خودم که نان سنس محض گفتم!!!(نوشتم!) اتفاقا میخواستم بگم بری دوباره بخونی پستو چون ویرایش کردم که خودت خوندی دیگ! یه سوال بپرسم: عاشق چیش شدی؟! واقعا واسم سواله که یکی عاشق چرت پرتا و هزیونا قبل خوابم شده!!! به هرحال بازم ممنون منم خیلی از وبت خوشم امده!

نیوشا شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 17:15 http://www.lee-pace.blogfa.com

راستی برای دیدن اپ های قبلیم اگه رو عکس اولی تراندویل سمت چپ وبم کلیک کنی سمت راست وبم چند تا تاریخ به عدد نمایش داده میشه رو هر کدوم از اون ها کلیک کنی میتونی اپ های قبلیم رو هم ببینی!
من اینو برای هر کسی که تازه باهاش اشنا میشم میگم چون خیلیا ازم میپرسن ارشیو وبت کجاست یا فکر میکنن این اولین اپمه!

اتفاقا مشکل منم بود میخواستم ازت بپرسم! ممنون خودت گفتی!
قالبت سفارشیه یا خودت درست کردی؟!

نیوشا شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 17:11 http://www.lee-pace.blogfa.com

عزیزم مرسی اومدی وبم و مررررررررسی بابت نظر قشنگت
خییییلی بامزه و باحال بود نظرت
راست میگی! دقت نکرده بودم!!! باربی زیادیش میشه تراندویل پرنسش باشه!!!

خواهش میشه! بازم سر خواهیم زد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد