...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

عید همه مبارک!!!!!!!!!!!!♥★♥★♥

سلام ببخشید بابت تاخیر! |#: خودتون میدونین دیگ از ساعت 2 دارم هی به این عید مبارک بده هی به اون هی تو وایبر هی عادی دیگه اصن یه وضعی بود!!!!

بالاخره الان دو دیقه خلاص شدم! 

یک اعتراف بزرگ همین اول سال: این تغییر زمان پست بلاگ اسکای منو به شدت وسوسه کرد که تاریخ پستو بزارم ساعت 2:15 الکی مثلا من خیلی دقیق و با برنامه و سر وقتم ولی خو ما یه اعوذ بالله گفتیم و خودش دمشو گذاشت رو کولشو و برفت! XD

جدا از تمام این مقدمه ها اومدم بگم عید همتون مبارک! :* امیدوارم سال خوبی داشته باشین! ;) و به همتونم تو تعطیلات هرچندم کوتاه خوش بگذره! :)

دیگه....... عیدتون مبارک! سال نوتونم مبارک! فروردینتونم مبارک! به طور کلی همه چی مبارک! سال و خواب خوبی داشته باشین!

و حالا عیدی من به شما!!!! تادا!!!!!!!

توصیه های پاپا اسمرفی و لیم و بورینگ سارا جون عشق همتون! :پی

تو عید دیدنی زیاد بریز بپاش نکنین! پرتقال برندارین چون می گندونه به دستتون و مخصوصا برا دخترا لباستون و کلا همه چی دیگه! خیار و سیب بردارین با کلاس ترم هست! :پی از تو ظرف آجیل فقط بادوما و پسته هارو بخورین بقیش به درد نخوره شیرینیم که اصن گول ظاهرو نخورین به حرف میزبانم ابدا گوش ندین که ضرر میکنین! تو این موارد نظریه ی پاپا اسمرف اینه که به ندای قلبتون گوش بدین!

^_^

ترجیحا از بچه ها دور بمونین همیشه دنبال یه حوله واسه پاک کردن دستاشونن و بم اعتماد کنین مانتو عیدتون فاتحش خوندس اگه بیان طرفتون! :پی دوباره!

حماماتون عافیت باشه لباس نوهاتونم مبارک فقط مراقبشون باشین همین اول عیدی  نگندن!!! اگه مسافرت میرین یا نمیرین امیدوارم خوش بگذره در هر صورت و کنکوری ها و سوم تجربیا درس یادتون نره الکی مثلا من خیلی خرخونم! به شخصه خودم هنوز لا کتابم باز نکردن و بسیار پشیمونم! :'(

قلم چی ایا آزمون 7 فروردین یادتون نره مخصوصا اگه مسافرتین کارت مهمانم یادتون نره! آزمون جمع بندیه و من هیچی بلد نیستم هاها!!! پیش به سوی قطع آب!!!!!!!!!! ا ببخشید منظورم موفقیت بود! XD

اینم دو کلوم از سارا اسمرف بود! دیگه پیشنهاد دیگه ای ندارم تمام انتقادمم از پسرای شر و بچه هاس! وای خدا!!!!! به من صبر جمیل عطا بفرما!!!!

خب دیگه امیدوارم پست لوسی نشده باشه! اگه غلط املایی چیزی داره به بزرگی خودتون ببخشین نبخشیدینیم نبخشیدین خوابم میاد! برم دیگه دوستون دارم!♥

فعلا... چاو!!! ←03:02 بامداد


20 دیقه بعد نوشت: چرا من نرسیدم پست اتوماتیک بزارم؟!؟! چرااااااااااااااااا؟!؟!

میزاشتم عین بچه آدم راس 02:15:11 میامد خود به خود تو وبم همه هم میگفتن اااااا چه باحال!!! عجب عادم دقیقیه این!!!!!!! :پی

فش ندن از این جور چیزا فک نکنم بگن!

البت این جوری که خودم بیدار موندم و پستو نوشتم گذاشتم حالش بیشتره! طبیعی تره! به طور کل ما راضیم و به هیچ وجه من الوجوهات پشیمون نیستیم! همین دیگه! برین فازشو ببرین!!! :))))

چرا من پست اتوماتیک نذاشتم؟!؟!؟! :پی ←به هیچ وجه جدی نگیرین! ;)

نظرات 3 + ارسال نظر
ضحی جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 00:41 http://ghzlzha.blog.ir/

سلام خوفی؟ :)
این آدرس جدیدمه از این به بعد اونجا رو به روز میکنم چون با پیامک هم میشه پست گذاشت کارم راحت تره. سر فرصت مطالب وبلاگ قبلی رو منتقل میکنم.

ا آخ جون!!!!!!!!
وب جدید! امروز صدبار( اغراق←2 3 بار) به اون وبت سریدم!
خوفم خوفم الان خیلی خوفم!
چه باحال!!!! با پیامک!!!!!! جل الخالق!!!!!
اسمت غزله!!!!!!!! اون گزدی هم ربطش به اینه که قاطی غزل و ضحی س!!!
درس گفتمم؟! ددرس گفتم؟! بگو دیگگگگگگگگگگگگگگ....

ضحی یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 22:26

تولدته؟ از قبل نمیدونستم. مبارک باشه
امیدوارم عمر شاد و باعزت طولانی داشته باشی

مرسی!
نه بابا گفتم اشکال نداره قبلا تو وبم به عنوان نظر گذاشتم همون دفعه که پرسیدی! اون دفعه ای که با عارتی اومدین کلی نظر گذاشتین سوال پیچم کردین منم ازت در مورد گزدی پرسیدم تو هم ج ندادی!

ضحی یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 18:32

سلام سارا :)
سال نو مبارک:وی
امیدوارم از حذف وبلاگ ناراحت نشده باشى. خوشحال شدم وقتی فهمیدم یه نفر یه یاد من هست.
ممنون.
سال خوبی برات آرزو میکنم<3

مرسی امیدوارم تو هم سال خوبی داشته باشی!
خوشحال شدم نظرتو دیدم! مخصوصا امروز!
یه خورده ناراحت که شدم بعدم کلا تو ج نظرام زدی تو ذوقم واسه همین راستشو بخوای چرا ناراحت شدم!
ولی خب مهم نیس در هر صورت گذشته! ولش کن!
امروز اتفاق دیگه ای نیفتاده؟! روز خاصی نیس؟!
البت اشکالیم نداره اگه یادت نباشه! انتظاری نداشتم! از اونایی که انتظار داشتم ناامید شدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد