...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

I have so many things to say but I'm just too tired to write...

I'll just say one thing and then I'll go:

I HATE SCHOOL AND EACH AND EVERY PERSON IN IT!

I wish that I was able to call some of them B*** but too bad that I can't and I wish that I could give a middle finger to all of them but too bad that I can't do that too!

I wish that I could be myself I'm too tired of putting masks!

I'm tired of not knowing my exact personality because of all those inceptions and useless and disgusting things that got mixed with my unique peronality!

There's just one me in this world♥

And I'm happy that I'm not like them! 

I stayed with them last time and those things happened and I just wasted my precious time I won't do the same thing again!

Bye :) :*

نظرات 2 + ارسال نظر
ضحی پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 01:33

مثل همیم:(
من هم از مدرسه بیزارم، بیزار!!! الان خوشبختانه دیگه مدرسه نمیرم و از دیدن یه عده راحت شدم! :)
میدونم حرفم رو اعصابه ولی باید بگمش! لطفا از این مدت استفاده کن. نمره کتبی 25 درصد نتیجه ت رو تشکیل میده و چیزیه که اصلا قابل جبران نیست. من الان حسرت اون دوران دارم.
خوشحالم که نمیتونی میدل فینگرت رو راحت بالا بگیری چون واقعا حرکت قشنگی نیست و خارج از شخصیتیه که تا حالا توی نوشته هات نشون دادی.

پ.ن: همیشه خودت باش! زندگی بدون نقاب خیلی راحت تره.

ممنون ضحی جونم!
میدونم تلاشمو میکنم امیدوارم که بتونم کامل بگیرم!
میدونی آخه تو مدرسه نمیشه خودت باشی یعنی نمیزارن خودت باشی!
البت نه اینکه همش نقاب باشه ها!

الهه چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 22:52

watch Anime

وقتش نیست!!!!!!!
قبلنا انیمارو تو گوشیم میدانیدم نیگا میکردم یاد تابستون بخیر منگاها هم که تو گوشیم بود! اصن سرحال میاره عادمو کثافت!!!
موخوامممممم! منو تحریک نکن نمیدرسما!!!!!
من راه های بهتر برای فرار از واقعیت یافتم هر وقت ج داد به تو هم یاد میدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد