...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

نانسنس های خواب آلود! :/

کاملا واضحه خوابم میاد!

طبق معمول آزمون کلم چی به کاف رفته به احتمال شدید!

فردا امتحان دارم ولی حوصلشو ندارم!

هنوز کتابو تموم نکردم!

هیچکی نیس بگه سال کنکور یادگیری زبان کره ایت چیه دختر! ://///

آه!

امروز کریسمسه!

و من هنوز یک روز برای به کاف رفتن همه امیدام وقت دارم!

هنوز کاردستی رو کامل نکردم باید امروز تمومش کنم! 

دریم کچر دوم ناتمام داره یه گوشه خاک میخوره و همینطور کفش در دست تعمیر!

و من باید دلمو به خرت و پرتای ژاپنی و لوگوی بند های مورد علاقم و چندتا کار کوچیک دیگه خوش کنم!

درس درس درس!

لعنت همه کتابای درسی رو بعد آمدن نتیجه کنکور و در صورت قبولی آتیش میزنم نمیخوام بفروشم اصن لعنتیای عوضی!

خوابم میاد!!!!!!!

راستی تمومش کردم بالاخره بعد سه سال یا شایدم دوسال بالاخره 27 قسمتشو دیدم!

کلی غصه دارم میخورم تموم شد باورم نمیشه!

چقد این منو خندوند چقد منو از هیجان و استرس خفه کرد!

چقدر خاطره خوب!

حالا هر دفعه آهنگاشو بشنوم هم لبخند میزنم هم غصه میخورم مثل بقیشون!

آه!!!

من برم خودمو تو بالش خفه کنم!

یعنی میشه امیدام بر باد نرن؟! :(

من امیدوارم من امیدوارم من باور دارم کمک میکنه همه چی درست میشه آره درست میشه...


پی نوشت: اصلا حوصله آدما رو ندارم به خصوص آدمای فضول و احمق! بعد باید یک سال کنار یکیشون بشینم و هر دفعه هم تو کلم چی کنار یکی دیگشون! آه لعنت! چرا ملت نمیفهمن دارم میپیچونمشون و نمیخوام باهاشون صحبت کنم!

متاسفانه گویا اکثریت اجتماع رو هم این ها تشکیل دادن از این جهت میتونم ضد اجتماع یا جامعه گریز محسوب شم ولی با اینکه قبلاها دوست داشتم جامعه ستیز باشم نیستم و نمیخوام هم باشم! میتونم افسرده هم محسوب شم! :|

در هر صورت مهم نیست!

اصلا من برا چی تا این حد تلاش میکنم خودمو برا این و اون توضیح بدم وقتی هیچکی نمیفهه؟! :/

رسما یه مشت نفهم دور هم جمع شدیم تشکیل اجتماع دادیم بوخودا!!! :////

+من حاضرم از تنهایی بمیرم بپوسم آتیش بگیرم ولی با یه احمق فضول لوس دوست نشم و حرف هم نزنم!


سارا

نظرات 2 + ارسال نظر
غزل یکشنبه 6 دی 1394 ساعت 02:58

؟! قضیه چیست؟! :/

MadGirl جمعه 4 دی 1394 ساعت 14:33

داری مینویسی ! :))

آری!
خوشحالم که سر زدی!
پی نوشت: الان میخواستم بیام بنویسم که خوشحالم که هیچکی چرت و پرتامو نمیخونه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد