...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

داستان های من و امیدهای واهی ام...

و بعد از کریسمس اوضاع نه تنها بهتر نمی شود بلکه بدتر هم می شود..

لعنت به من خر که بیخودی همش انتظار معجزه دارم...

لعنت و هزاران تف به این دنیا...

باز هم برویم بچسبیم به همون شعر شاعر که می گوید سرنوشت می خواهد تو تسلیمش شوی...

باشه من بدبخت تسلیم نمی شم ولی واقعا متنفرم از این زندگی...

حالم به هم میخوره از این وضع که همینجور بدتر میشه نه بهتر...

و هیچ خری هم درک نمی کند...

و من باز هم تنهام...

باز هم لعنت...

نظرات 1 + ارسال نظر
غزل دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 12:04

اگه یه خر پیدا شه که بخواد درکت کنه چطور؟ باز حالت همینطور خراب می مونه؟ :)

خواستن درک کردن با درک کردن خیلی فرق داره!
+تو خر نیستی!
به احتمال خیلی زیاد بله ولی شاید یکم بهتر شم اگه یکی واقعا درکم کنه!
+من همیشه همیشه حالم بد نیس گاهی اوقات زیادی سرخوشم میشم ولی خب اکثر اوقات به خصوص جدیدا اینجوریم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد