...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

-_-

آدم بزرگ ها واقعا مسخره ان!!!

خیلی خیلی بدم میاد از آدم بزرگا و دنیاشون!!!

و متنفرم از خودم اگه یه روز شبیه یکیشون بشم!!!

ترجیح میدم از تنهایی و عدم درک بمیرم ولی هیچوقت جزوشون نشم!!!

به درک که زجر میکشم! به درک که خیلی متفاوتم! به درک که نمیتونم با جامعه کنار بیام! همه چی به درک...

نمیخوام عوض شم نمیخوام عوضی شم نمیخوام مثل اونا شم نمیخوام مثل بقیه شم میخوام خودم باشم!!!

تا به حال به هیچ بچه ای مثل خودم برنخوردم که لااقل زنده باشه نه مرده و در دسترس باشه و ترجیحا یه خورده وجه شباهت داشته باشیم...

آه لعنت من از آدم بزرگا بدم میاد بدم میاد بدم میاد

نمیتونم باشون کنار بیام

نمیتونن درکم کنن

من شاید درکشون کنم

ولی اونا نمیتونن یا شایدم نمیخوان


به قول ه. ک. حقه بازای لعنتی!


+ضحی ممنون به خاطر نظرت من قرار بود یا شایدم هنوز باشه که یه پست در جوابش بنویسم که بعدا رمزشو تو وبت بت میگم!

بازم ممنون که تلاش کردی و اهمیت دادی!


+افکار منفی، خاطرات، بی حوصلگی، امتحانات....

لعنت من آخر خودم نمیرم خودم خودمو نکشم اینا منو میکشن!!!


وب خودمه اصن دوس دارم:

لعنت لعنت لعنت لعنت لعنت لعنت لعنت لعنت لعنت!


+از هر چیز مرده ای بدم میاد شاید حتی یه جور ترس داشته باشم عموما ولی فرار میکنم ازش و اگه دیدم هم که... از مرگ و مردن بدم میاد از خودشون و نفسشون بدم میاد نمیدونم ولی احتمال میدم یا منظورمو نفهمین یا اشتباه بفهمین نه مطمئنم نمیفهمین فکر میکنین فهمیدین ولی صد در صد مطمئنم نفهمیدین شایدم اصن زحمت فکر کردن در موردشو به خودتون ندادین که بازم کاملا درکتون میکنم خب چون بیشتر از یه آدم بزرگ انتظار نمیره! 


+ه.ک. لعنتی به خاطر اینکه تو از اون عبارت بدت میومد تو این پست ازش استفاده نکردم! :)


+از آدمایی که فقط به چیزایی که براشون مفیدن احترام میزارن و حتما باید یه فایده ای براشون داشته باشی تا باهات درست رفتار کنن یا به مقام و از این جور ارزش های اجتماعی بی ارزش از نظر من کار دارن یا برای چیزای کوچیکی که برای بقیه مهمن اهمیتی نمیدن یا آدمایی که براشون وقت میزاری و حتی از کار خودت میزنی ولی نصف همون وقت و ارزشو برات نمیزارن یا اصلا اهمیتی به کارت نمیدن بدم میاد! 


+پست به شدت منظوردار است ولی صاحب نظر ( معنی ادبیشو نگیرین! ) ناآگاه...

خب این خوبه از جهاتی... ^-^

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد