...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

اندر باب احوالات درس ریاضی...

فاجعه بودن من تو این درس+معلم جدید **=چه شود!!!! >_<


+ضحی فکر کنم معلم ریاضیه که دربارش میگفتی امسال به ما افتاده! :/

+ازش متنفرم!!!!!!!!


+یه بازی تو گوشیم دارم یاد مدی میفتم! ://

نظرات 1 + ارسال نظر
مدی سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 19:49

ایکن چشای گنده مدی گرفته شده جلوی صورت سارا : چی چی!؟ کدوم بازی ؟ چجوریه؟

چه عجب این طرفا! O_o
یه آدمه که یه لباس روباهی داره یا شایدم یه روباهه واقعا من همیشه شک میکنم ولی خیلی نازه و منو یاد اون شال روباهه میندازه که والرین به تو داده با اینکه نمیدونم دقیقا چجوریه! ^-^
اسمش stars path!
البت من زیاد حوصله شو ندارم ولی خب وقتایی که میرم یاد تو میفتم! :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد