...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

Y N Y R

من واقعا حوصله آدمارو ندارم!

واقعا مثل ه.ک. دلم میخواد جایی برم که هیچکی منو نشناسه! منم کسی رو نشناسم!

از توضیح دادن همه چی برای بقیه خسته شدم!

از توضیح دادن خودم برای بقیه خسته شدم!

دلم میخواد آدرس وبو عوض کنم ولی از تغییربدم میاد!

برای  ضحی: لطفا پست No Excuses رو بخون! و نظر نزار دیگه در مورد اون قضیه لطفا!

برای مدی: Y N Y R

و بازم دارم توضیح میدم ولی فقط جهت جلوگیری از کج فهمی فش نیست یه عبارت کاملا مودبانه است که خلاصش کردم!

و واقعا حوصله اصلاح بقیه کج فهمی هارو ندارم!

من واقعا یه احمقم! یه احمقم! یه احمقم!

من خیلی احمقم!

آره الان بغض کردم ولی باور کنین هم عصبانیم هم ناراحت!

ولی مهم نیس!

من عادت دارم! کج فهمی چیز جدید نیس!

همه منو اشتباه میفهمن!

من روابط اجتماعیم صفره!

بهتره حرف نزنم!

لعنتی اون دیگه حرف نمیزنه که باش حرف بزنم!

بدجور این بغض لعنتی میخواد بیاد!

من یه احمقم!

من خیلی احمقم!

کی.سی و ن. فقط با اینا میحرفم آره!

اونا میفهمن!

لطفا دیگه نظر نزارین! باشه؟!

من دیگه واقعا منتظر کسی نیستم!

میخوام تنها باشم!

من سول میت لعنتی رو نمیخوام!

از همه آدما جز خانوادم هم بدم میاد!

و واقعا حوصله هیچکی رو ندارم!

من بدبختی های خودمو دارم!

پس لطفا دیگه وب من نیاین!

دیگه نظر نزارین!

من کسی رو نمیخوام!

Y N Y R

Y N Y R

دومی فرق داره!

نظرات 1 + ارسال نظر
مدی یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 09:48

قصد ناراحت کردنتو نداشتم

مهم نیست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد