...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

...

آدما واقعا احمقن و کج فهم!

من از همون اول ادعایی نکردم که جوابام درستن و چندبار هم گفتم ممکنه اشتباه کنم که الان اگه جوابای تو درست باشه حرص بخورم و از روی حرص بیام هرچی از دهنم درمیاد بهت بگم چون اصن فشی ندادم به کسی! و اصلا هم جواب قانع کننده ای نگرفتم ببخشید تنها چیزی که جواب دادی این بوده که تو یه آدم کم سوادی و چیزی نمیدونی پس حرف من درسته! من گفتم با دلیل و منطق دیدم چقدر منطقی بود!

من واقعا توهینی ندیدم! این که گفتم تو بد منظورمو و من رو فهمیدی و متعصبی و نمیشه باهات بحث کرد توهین نیست!

اگر گفتم جمع بستم گفتم آدم ها احمقن و زودباور نگفتم تو!

و من از حرص نترکیدم!

و چشمامم نبستم و فقط دهنمو باز نکردم!

حال ندارم برای کسی مثل تو دلایل اینکه از گروه مورد علاقه ی تو خوشم نمیاد رو توضیح بدم چون حوصله چرت و پرتاتو ندارم!

تو توهین کردی که حرفای من کم سواد و ناپخته ان!

دلیل نمیشه چون از گروه مورد علاقه تو خوشم نمیاد کم سواد باشم!

گروه های راک و متال دیگه ای هم هستن که از نظر من خیلی بهترن و واقعا هم طرفدارشونم ولی مثل تو تعصب ندارم روشون که هرکی طرفدارشون نیست رو کم سواد بدونم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد