...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

U_U

+آدما خیلی زود خوبیای بقیه رو فراموش میکنن ولی کوچکترین بدی هاشونو خیلی خوب یادشون میمونه! 


+میدونستین من بهترین تعریف عمرمو از ضحی شنیدم حداقل تا جایی که یادمه! "یه الف به تمام عیار..."

هنوزم که یادش میفتم کلی خرکیف میشم!

مرسی! ^-^


+من خیلی به سوهان مدیونم! به خودشم گفته بودم یادمه! نمیدونم هیچوقت ادا شد یا نه؟! مرسی سوهی با اینکه این پستو نمیخونی! :)


+خودمم نمیدونم چرا دارم اینارو میگم! :/

فقط دلم میخواست بگم!


+میدونین چرا من سر حرف مدی انقد ناراحت شدم، انقد عصبانی شدم؟! چون انتظار نداشتم اینو بگه واقعا انتظار نداشتم! از م.ب.د.ک.ب2 انتظار داشتم از س.گ.س انتظار داشتم ولی واقعا فک نمیکردی اینو بگه! خب اشتباه از خودم بوده! در هر صورت مهم نیست! :(


+کسی میدونه چرا و چگونه پای کی.سی. به نوشته های من باز شد؟! نمیدونم چرا ولی فک کنم فک کردم لازمه اسمش نوشته باشه تا اگه یه وقت خواست یادم بره اینجا یادم بندازه یه کی.سی. هم بود یه ن. یه ه.ک. و خیلیا دیگه که هیچوقت اسمشون آورده نشده!


سارا

نظرات 1 + ارسال نظر
غزل یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 22:12

بگو کی.سی کیه تا بگم چطور پاش به وبلاگت باز شد

نمیشه!
مگه تو میدونی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد