...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

O_o

دوباره به این مرض دچار شدم که به هرچی فکر میکنم پیش میاد! :/

چند وقت پیش داشتم به یه فیلم فکر میکردم که دوسش داشتم ولی اسمش یادم نمیومد دیشب تلویزیون دوباره نشونش داد انقد ذوق کردم! ^-^

امروز ظهر داشتم فکر میکردم که کاشکی پیوندهای ضحی درست میشد تا آدرس وب اون عرفان که تو وبش نظر میزاشت رو میافتم الان رفتم دیدم یه پست گذاشته در موردش! ^-^

نظرات 2 + ارسال نظر
غزل سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 14:43

اوکی.
یه سوال: خواهر گرام تهران درس می خونه؟ چی می خونه؟

اوهوم!
مهندسی هوا و فضا!

غزل دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 14:20

یه پست مفصل واست نوشته بودم که از دست رفت!

دوباره بنویس دوباره بنویس!!!! اگه ننویسی میگم آبجی گرام تا برنگشته بیاد بکشتت!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد