...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent
...Dear Diary

...Dear Diary

Diaries of a Divergent

:/

ن. که میدونه به م. هم که باید بگم به اون یکی م. فک نکنم بگم ولی به کی.سی. بگم یا نگم؟! :/

نه شرمم باد من روم نمیشه نه نه ربطی بش نداره عاقا قرار نیس که من همه چی همه چی رو بش بگم همین ن. ام نباس میفهمید خاک عالم به سر!

پی نوشت: واقعا چه نیازی به نوشتن اینا بود؟! :/

پی نوشت: چرا یک عدد انسان یافت نمیشه که بشه باش کلی حرف زد و حوصلش سر نره حتی اگه به طرز مسخره ای از یه شاخه به شاخه دیگه بپری و حتی به طرز خیلی مسخره ای خیلی موجود دمدمی مزاج و خل و پلی هم باشی و بدتر کلی عجیب غریب باشی و انقد با بقیه فرق کنی که همچین موجودی هرگز پیدا نشه! :/

پی نوشت:چندتا پی نوشت چرا دارم مینویسم؟! :/

یعنی واقعا نمیشد اینا رو عین آدم تو متن خود پست نوشت! :///

پی نوشت: از آدم بزرگا خوشم نمیاد از آدم بزرگ بودن متنفرم! من نمیخوام از خودم متنفر باشم! :( آره اون قضیه چیزی رو تغییر نمیده من هنوزم بچم بالاخره قیافم که دیگه عین بچه ها نیس مجبورم وگرنه به خودم باشه که هیچی! :/ البته الانم که منتفیه کلا پس فرقی نکرد! ^-^ اون قضایا هم خب بالاخره باید یه عده بچه خل و چل عجیب غریبم وجود داشته باشه دیگ نه؟!

آی دونت نو! آی دونت نو! >_<

اصن مهم نیس!

من نمیدونستم! اوکی؟!

بحث الان این نیس بحث اینه که الان که میدونم وات ها؟!

اتوکه؟! >_<

من نیاز به کمک دارم یا نه؟!

نمیدونم!!!

کلی فکر کلی فکر!!!

( ترس ها، آدم بزرگ ها، خانواده، خودم!)

اصن ولش کن آره ولش میکنیم!

یا دوباره عین احمقا تکرار می کنم یا نمیکنم دیگ در هر دو صورت به درک فعلا که همه چی آرومه من به ن. دلبستم این چقد خوبه که تو خونه نشستم! :|

خوابم نمیاد!

نانسنس گویی هام به خاطر انرژی زیاده!!! :/

من برم تا بیشتر از این چرت و پرت نگفتم!!!

یه سوال کسایی که وبلاگ منو میخونن واقعا چه نظری نسبت به من دارن؟!

نظری ندارم! :|

مهم نیست هرچی! -_-

اصن خوشم نمیاد که همش از بدبختی هام صحبت کنم به قدر کافی خودشون میان تو مغزم رژه میرن کافیه! :|

سوالای لعنتی برین گم شین دیگ!!! مشکلش چیه؟! نمیخوام یه امروزو زیاد فک کنم! خیلیم خوب! ^-^

پی نوشت: اصلا قصد پایان دادن به خزعبلاتم رو هم ندارم! ^-^

اصنم تکلیفم با خودم روشن نیس! بازم خیلیم خوب! ^-^

فعلا!!! :)

نظرات 1 + ارسال نظر
ss دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 23:25 http://sanandaj20.blogsky.com/

سلام عالی ممنونم به ما سر بزن
http://sanandaj20.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد